یوسف زاده مسئول نور و رویان شد / فلاح به عضویت هیات رئیسه درآمد

در جدیدترین اتفاق، مسئول اجرایی شهرستان نور و رویان و عضو جدید هیات رئیسه فوتبال دانشگاهی استان مازندران شب گذشته در آمل معارفه شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فوتبال دانشگاهی استان مازندران که حدود یک سالی است که به صورت جدی فعالیت های خودش را آغاز کرده است، با حضور افراد باتجربه و نخبه ورزشی جان تازه ای گرفته و فعالیت چشم گیر این رشته ورزشی در سال ۱۴۰۰ سبب شد تا انتظارات از فوتبال دانگشاهی بیشتر و بیشتر شود.

اما در جدیدترین اتفاق، مسئول اجرایی شهرستان نور و رویان و عضو جدید هیات رئیسه فوتبال دانشگاهی استان مازندران شب گذشته در آمل معارفه شدند.

با حضور مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران، اصغر حبیب نژاد کمیته فنی فوتبال دانشگاهی، احمد قربانی رئیس کارگروه رسانه ای این انجمن، اسماعیل یوسف زاده بعنوان مسئول اجرایی انجمن فوتبال دانشگاهی در شهرستان نور و شهر رویان معارفه شد. همچنین فریبرز سالاریان هم بعنوان نایب رئیس فوتبال دانشگاهی نور و رویان از سوی یوسف زاده معرفی و در بین اعضا معارفه شد. یوسف زاده و سالاریان از جوانان و از خانواده دانشگاهی منطقه غرب استان هستند که سابقه مدیریت فوتبالی را در هیات فوتبال رویان دارند.

 

در بخشی دیگر از معارفه نیز، مهندس فلاح از مدیران با تجربه و بنام شهرستان آمل به عضویت هیات رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران درآمد. فلاح از مدیران با تجربه و ورزشی استان مازندران است که سال ها در ورزش حضوری موفق داشته است.

در این مراسم، مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران از برگزاری تورنمنتی تازه در غرب استان گفت و بیان داشت: بزودی و در ادامه تورنمنت های دانشجو، مسابقاتی در غرب استان در بین دانشجویان به میزبانی نور و رویان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: با بازگشایی دانشگاه ها و حضور دانشجویان در دانشگاه ها قطعا اتفاقات بهتری برای ورزش و فوتبال دانشگاهی رخ خواهد داد.

رضی خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی برای دانشجویان در نظر گرفتیم که بزودی و با همکاری سایر شهرستان ها آنها را اجرایی خواهیم کرد.