تساوی رسانه ورزش مازندران و جوانان کار مهرگان نکا + گزارش تصویری

در دیداری دوستانه به مناسبت سال جدید، تیم فوتبال مهرگان نکا که از کودکان و جوانان کار تشکیل میشد برابر رسانه ورزش مازندران به تساوی دست یافتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران که در طول این ۱۰ سال فعالیتش در اقدامات خیرخواهانه زیادی مشارکت داشته است، اینبار نیز در سال و قرن جدید، به دیدار با کودکان کار رفت. عصر امروز یکشنبه ۷فروردین ۱۴۰۱ تیم فوتبال مهرگان سردار سلیمانی نکا از تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران میزبانی کرد.

تیم مهرگان سردار سلیمانی نکا را که جمعی از نوجوانان و جوانان منطقه مهرگان شهرستان نکا تشکیل میدادند در این روز برابر رسانه ورزشی قرار گرفت که از رسانه ای های کل استان مازندران تشکیل میشد.

در این دیدار جذاب و تماشایی هر دو تیم یک نیمه را حریفان خود بردند تا این دیدار به تساوی کشیده شود. ابتدا در نیمه نخست، جوانان مهرگان که اتفاقا با انگیزه و پرانرژی بودند موفق شدند دو بر صفر از رسانه ای ها پیش بیافتند. اما رسانه ای ها در لحظات پایانی نیمه نخست یکی از گل ها را روی زیرکی سید احمد حسینی مهاجم ریزنقش خود جبران کرد تا نیمه نخست علی رقم جذابیت بالا و خلق موقعیت های زیاد با نتیجه دو بر یک به سود مهرگان به پایان برسد. در این نیمه تیم میزبان یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

اما در نیمه دوم، رسانه ای ها با تفویت تیم خود بازی را در دست گرفتند و موقعیت های زیادی را روی دروازه مهرگان خلق کردند. سید احمد حسینی زننده گل نخست رسانه در این دیدار درون محوطه جریمه مهرگان با خطای مدافعین مهرگان سرنگون شد تا داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود رسانه ای ها اعلام کند.

امیرعلی رزاقی این پنالتی را وارد دروازه مهرگان کرد تا بازی به تساوی دو دو برسد. در ادامه دو تیم بازهم روی دروازه ها موقعیت ایجاد کردند اما دیگر گلی وارد دروازه ها نشد تا این دیدار با تساوی دو دو به پایان برسد.

نکته قابل توجه این دیدار، حضور مجتبی ترشیز بازیکن مطرح مازندرانی که سال ها در لیگ برتر در تیم های بزرگی توپ میزد در تیم رسانه ورزش مازندران بود. این بازیکن به پیشنهاد حسین قزل سفلو سرمربی تیم رسانه، با دستبند کاپیتانی تیم رسانه در این دیدار حاضر شد.