نشست هم اندیشی اعضای کمیته فرهنگی انجمن ورزشهای روزانه فدراسیون ورزشهای همگانی کشور

مسیولیت سنگین کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی انجمن ورزشهای روزانه فدراسیون ورزشهای همگانی کشور در مازندران استارت خورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه تخصصی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی انجمن ورزشهای روزانه فدراسیون ورزشهای همگانی با حضور مسئولین فدراسیون به میزبانی مازندران برگزار شد.

‌دکتر چمن آرا رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی انجمن ورزشهای روزانه فدراسیون ورزشهای همگانی در این جلسه اظهار داشت: ما کمیته فرهنگی انجمن هستیم و اقوام روزگار به فرهنگ زنده اند.

 

‌چمن آرا ضمن تشریح ضرورتهای توجه به مسائل فرهنگی به عنوان یکی از اولویتهای مهم گفت و افزود: سیاست اصلی ما جذب حداکثری مردم در عین رعایت الزامات ‌اخلاقی و فرهنگی است.

 

‌علی محمودزاده عضو هیات رئیسه و مشاور عالی انجمن فدراسیون، اظهار داشت : کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی باید در راستای طراحی سیاست های مشوق رفتارهای فرهنگی اقدام کند.

 

‌در ادامه این نشست جاوید صادقی مسئول کمیته مربیان استان‌ها سراسر کشور سخنان خود را با محوریت تشریح مفاهیم و ضروریت های مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش همگانی ایراد کرد و افزود: مأموریت و فلسفه وجودی فدراسیون ورزش ‌همگانی با مسئولیت اجتماعی عجین است، چرا که مأموریت اصلی آن کمک به سلامت و تندرستی جامعه است و از این رو کمک به کاهش کم تحرکی ملی خود به نوعی مهمتر‌ین مسئولیت اجتماعی انجمن محسوب می شود.

 

‌صادقی در ادامه به ضریب نفوذ بالا و ویژگی مردم نهاد فدراسیون ورزش های همگانی اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت این ‌انجمن همراهی و جلب اعتماد مردم است و از این رو نباید نسبت به دردها و آلام مردم بی تفاوت باشد، از این رو گام دوم فدراسیون ورزش های همگانی در حوزه مسئولیت اجتماعی، حضور فعالانه در مناطق محروم و کمک به افراد نیازمند در عرصههای مختلف اجتماعی است.

 

در پایان این مراسم اعضای جدید انجمن با اهدای ابلاغ معارفه شدند و برخی نفرات نیز تقدیر شدند.

 

گفتنیست؛ این مراسم با حمایت بانک قرض الحسنه مهر مازندران برگزار شد.