رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد: دیدار جامعه بسیج ورزشکاران مازندران با آیت‌الله نوری‌‌همدانی

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از دیدار جامعه بسیج ورزشکاران و اعضای ستاد کنگره شهدای ورزش استان با آیت‌الله نوری‌همدانی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدجواد حسینیان از دیدار جامعه بسیج ورزشکاران و اعضای ستاد کنگره شهدای ورزش استان با آیت‌الله نوری‌همدانی خبر داد. وی با اشاره به اینکه این دیدار حضوری روز […]

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از دیدار جامعه بسیج ورزشکاران و اعضای ستاد کنگره شهدای ورزش استان با آیت‌الله نوری‌همدانی خبر داد.

خبرگزاری فارس: دیدار جامعه بسیج ورزشکاران مازندران با آیت‌الله نوری‌‌همدانی

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدجواد حسینیان از دیدار جامعه بسیج ورزشکاران و اعضای ستاد کنگره شهدای ورزش استان با آیت‌الله نوری‌همدانی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این دیدار حضوری روز چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ انجام می‌شود، گفت: جامعه ورزش مازندران ۲۰ آبان با حضور در قم با آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع عالی‌قدر شیعیان ملاقات می‌کنند.

حسینیان با بیان اینکه این نشست با حضور مسئولان و جامعه بزرگ بسیج و ورزش مازندران در قم انجام می‌شود، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های سفر به قم حضور ورزشکاران در بارگاه حضرت معصومه (س) است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری نماز جماعت به امامت آیت‌الله نوری همدانی خبر داد و گفت: دیدار با آیت‌الله سیفی مشاور مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه جامعه ورزش مازندران به شهر مقدس قم است.