سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل: تیم بسکتبال با ویلچر آمل در رده سوم مسابقات لیگ برتر جای گرفت

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: این تیم پس از نمایندگان خوزستان و اصفهان در رده سوم دور نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور جای گرفت. به گزارش “مازنداسپرت“، مسعود فلاح امروز اظهار کرد: دور رفت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور به مدت سه روز طی هفته گذشته […]

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: این تیم پس از نمایندگان خوزستان و اصفهان در رده سوم دور نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور جای گرفت.

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر آمل در رده سوم مسابقات لیگ برتر جای گرفت

به گزارش “مازنداسپرت“، مسعود فلاح امروز اظهار کرد: دور رفت لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور به مدت سه روز طی هفته گذشته به میزبانی شهرستان تبریز برگزار شد.

 

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه دنبال می‌شود که تیم شهرداری آمل با نمایندگانی از خوزستان، تبریز و اصفهان هم‌گروه است.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل با اشاره به اینکه در دیدار نخست طی بازی نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ مقابل نماینده خوزستان شکست خوردیم، تصریح کرد: در دیدار دوم هم مقابل نماینده تبریز صف‌آرایی کردیم که در پایان با نتیجه ۶۷ بر ۶۱ با ۶ امتیاز اختلاف پیروزی را از آن خود کردیم.

این مسئول ادامه داد: در دیدار سوم نیز مقابل تیم اصفهان قرار گرفتیم و با تساوی در وقت معمول، در سه وقت اضافه کار را دنبال کردیم تا در نهایت اصفهانی‌ها ما را با نتیجه ۹۰ بر ۸۳ شکست دادند.

فلاح خاطر نشان کرد: در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور اصفهان با سه پیروزی در رده نخست جای گرفته و صدرنشین شد.

وی با اشاره به اینکه نماینده خوزستان با دو پیروزی در رده دوم جای گرفت، تصریح کرد: شهرداری آمل هم با یک پیروزی و دو شکست در رده سوم قرار گرفت و نماینده تبریز بدون پیروزی با سه شکست چهارم شد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل گفت: دور دوم این دوره از مسابقات دو هفته بعد به میزبانی شهرستان آمل در سالن ورزشی ۲ هزار نفری پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.