باشگاه نساجی مازندران از رئیس فدراسیون فوتبال به‌دلیل واگذاری درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، سال‌هاست متولیان فوتبال سعی در حرفه‌ای شدن لیگ برتر به‌جهت عمل به معیارهای استانداردهای جهانی دارند اما یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های باشگاه‌های لیگ برتری که ازقضا غالباً دولتی نیز هستند و از چنین منابعی ارتزاق می‌کنند، اخذ منابع درآمدی در حوزه‌های “تبلیغات محیطی” و همچمین “حق پخش تلویزیونی” بوده است.

قطعاً در میان باشگاه‌های لیگ برتری، باشگاه نساجی مازندران و سه باشگاه دیگر که توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، نسبت به عینیت بخشیدن این نیازها در اولویت به‌سر می‌برند.

در شرایطی که سطح حرفه‌ای بودن فوتبال کشورمان و نگاه به درآمدزایی پایدار برای باشگاه‌ها، عملاً طی این سال‌ها، باشگاه‌های خصوصی، کسب درآمدی نداشته‌اند و امروز بخش‌های سرمایه‌گذاری چون “شرکت هواپیمایی وارش که مالکیت باشگاه نساجی مازندران” را برعهده دارد، تنها محکوم به هزینه هستند و امیدی به کسب درآمد پایدار حاصله از برگزاری لیگ نخواهند داشت.

لذا با حضور جناب آقای شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در دوره مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال و درک این نیاز مهم باشگاه‌ها به‌ویژه باشگاه‌های خصوصی، در نخستین اقدام، مسئولان محترم فدراسیون فوتبال درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار کردند‌.

هرچند نسبت به هزینه‌های جاری باشگاه‌ها، این درآمد، ناچیز به‌حساب می‌آید اما نویدبخش نگاه مشفقانه‌ای است که در ادامه اتفاقاتی هم‌نظیر را درپی داشته باشد.

ضمن تشکر از این نگاه مساعدانه، در اولویت بعدی از مسئولان و سیاست‌گذاران محترم دستگاه ورزش و فدراسیون فوتبال خواستاریم برای بقا، پویایی، ایجاد انگیزه و دلگرمی علی‌الخصوص برای باشگاه‌های خصوصی، درآمد حاصله از پخش تلویزیونی را نیز به باشگاه‌ها واگذار کنند.

امید است با به فعلیت رسیدن این حق قانونی برای باشگاه‌ها، گام‌های محکم‌تری در مدیریت جناب عزیزی‌خادم به‌سوی حرفه‌ای‌تر برگزار شدن لیگ برتر برداشته شود.