رئیس فدراسیون گلف : گام گلف ایران برای پرواز به المپیک ۲۰۲۰ توکیو

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی مهم ترین برنامه این فدراسیون را صعود به رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد. به گزارش مازند اسپرت ، کیکاوس سعیدی روز شنبه در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات گلف مازندران در ساری گفت : صعود شش پله ای گلف ایران در رنکینگ جهانی و رسیدن به جایگاه […]

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی مهم ترین برنامه این فدراسیون را صعود به رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد.

به گزارش مازند اسپرت ، کیکاوس سعیدی روز شنبه در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات گلف مازندران در ساری گفت : صعود شش پله ای گلف ایران در رنکینگ جهانی و رسیدن به جایگاه نوزدهم در بین ۳۴ کشور فعال در این رشته ورزشی در ماه جاری زمینه را برای پرواز ما به المپیک توکیو فراهم کرده است.
وی اضافه کرد : فدراسیون گلف ایران تمام برنامه ریزی و تلاش خود را برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ و قرارگیری در بین ۱۰ کشور برتر گلف باز در آسیا گذاشته و گام اول برای رفتن به این رقابت های مهم جهانی را هم برداشته است .
رئیس فدراسیون گلف جایگاه این رشته ورزشی را در کشور خوب ارزیابی کرد و گفت که توسعه آن در برخی استان ها از جمله مازندران می تواند سبب جذب بیشتر گردشگران بین المللی شود.
وی تعداد زمین های گلف استاندارد کشور را پنج قطعه در استان تهران ، خوزستان ، اصفهان ، خراسان رضوی( مشهد) و آذربایجان شرقی ( تبریز) اعلام کرد .
سعیدی گفت : زمین گلف پرند در استان تهران نیز در دست ساخت است که تاکنون ۱۸ میدان از ۲۷ میدان گلف این شهرجدید از سوی بخش خصوصی آماده شده و ما پیگیری لازم را برای اتمام همه این زمین ها داریم.
به گفته وی هم اکنون ۲۲ استان کشور دارای هیات گلف هستند و چهار هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت سازماندهی شده در این رشته ورزشی در کشور فعالند که یکهزار و ۵۰۰ نفرشان را بانوان تشکیل می دهند.
مجمع عمومی هیات گلف استان مازندران صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار و وحید شمسی با ۱۲ رای اعضای مجمع به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات گلف مازندران انتخاب شد.