عابدین‌زاده: نمی‌توانم بی‌خیال المپیک شوم/ دوست دارم شانسم را امتحان کنم

نفر اول وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور گفت: نمی‌توانم در سالی به این حساسی بی‌خیال حضور در المپیک شوم. به گزارش مازند اسپرت ، داود عابدین‌زاده در گفت‌وگويي درباره عملکردش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و کسب عنوان نخست وزن ۸۵ کیلو گفت: بعد از مصدومیتی که در مسابقات قهرمانی آسیا […]

نفر اول وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور گفت: نمی‌توانم در سالی به این حساسی بی‌خیال حضور در المپیک شوم.

خبرگزاری فارس: عابدین‌زاده: نمی‌توانم بی‌خیال المپیک شوم/ دوست دارم شانسم را امتحان کنم

به گزارش مازند اسپرت ، داود عابدین‌زاده در گفت‌وگويي درباره عملکردش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و کسب عنوان نخست وزن ۸۵ کیلو گفت: بعد از مصدومیتی که در مسابقات قهرمانی آسیا گریبانم را گرفت، حدود ۶ ماه از میادین دور بودم؛‌ هرچند که خیلی دوست داشتم و تلاش کردم در انتخابی پیش از مسابقات جهانی آمریکا شرکت کنم، اما نتوانستم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را کردم تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم و خوشحالم با قهرمانی مجوز حضور در مرحله بعد انتخابی تیم ملی را کسب کردم. نه تنها در این رقابت‌ها، بلکه در تمام مسابقاتی که روی تشک می‌روم انگیزه بالایی برای موفقیت دارم و حداکثر تلاشم را انجام می‌دهم. تمام فکر و ذکرم در مدت مصدومیت حضور روی تشک مسابقات بود. تمام مدعیان به غیر از نفراتی که جواز مراحل بالاتر انتخابی را داشتند، در قهرمانی کشور روی تشک رفتند. خوشبختانه به هدف کوتاه‌مدتم که کسب سهمیه بود، رسیدم و حالا با انگیزه‌ای مضاعف برای مرحله بعد آماده می‌شوم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی تصریح کرد: از امروز دیگر این رقابت‌ها برای من تمام شد و تمام تمرکزم روی موفقیت در مرحله بعد است؛ چراکه احساس می‌کنم با این قانون موفق هستم و خیلی خوب می‌توانم کشتی بگیرم.

عابدین‌زاده در پاسخ به این سؤال که رقبای قدرتمندی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک دارد و فکر می‌کند کادرفنی این فرصت را به او بدهد، گفت:‌ نمی‌توانم بی‌خیال المپیک شوم و دوست دارم شانسم را برای حضور در این میدان بزرگ امتحان کنم تا در آینده حسرت نخورم. تلاش می‌کنم روی تشک و با عملکردم، خودم به کادر فنی ثابت کنم و این فرصت را به‌راحتی از دست ندهم.

وی افزود: خوشحالم که رقبای قدرتمندی دارم؛ چراکه هر وقت رقیبان خوبی داشتم، انگیزه‌ام بیشتر شده است. خوشحالم نفراتی مانند اخلاقی، اخباری و کریم‌فر هستند و به من انگیزه می‌دهند. بدون شک هر کشتی‌گیری از ایران عازم المپیک شود، شانس بالایی برای کسب مدال در این وزن خواهد داشت؛ چراکه باید از سد حریفان قدرتمندی عبور کند.

عابدین‌زاده خاطرنشان کرد: از زحمات مربیانم حضرتی‌پور و نوربخش و همچنین حمایت‌های برادرانم که همواره در مدت مصدومیت کنار من بوده‌اند، تشکر می‌کنم.