مهرداد عاشوری عضو هیئت رئیسه فوتبال دانشگاهی مازندران شد

پیشکسوت خوش نام فوتبال مازندران به عضویت هیئت رئیسه فوتبال دانشگاهی استان مازندران درآمد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روابط عمومی فوتبال دانشگاهی استان مازندران؛ با پیشنهاد مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران و با حکم دکتر ذبیحی رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران، مهرداد عاشوری از پیشکسوتان صاحب نام فوتبال استان مازندران به عضویت هیئت رئیسه فوتبال دانشگاهی استان مازندران درآمد.

رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران در این جلسه معارفه ضمن ابراز خرسندی از حضور عاشوری در جمع خانواده فوتبال دانشگاهی استان مازندران اظهار داشت : قطعا برای موفقیت در اجرای برنامه ها و ایده های خود نیازمند کمک افراد باتجربه و کاربلدی چون مهرداد عاشوری ها را در انجمن داریم.

رضی از برنامه های پیش روی انجمن گفت و افزود : تست انتخابی منتخب مازندران بزودی و بعد از انتخاب اعضای کادرفنی تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار خواهد شد و برگزاری چند کلاس آموزش مربیگری هم در برنامه های ماست.

وی ادامه داد : راه اندازی لیگ برتر فوتبال دانشجویان استان مازندران هم از اولویت های مهم ماست که قطعا با مشورت از بزرگان فوتبال استان و استفاده از ظرفیت اشخاص باتجربه برای اولین بار لیگ برتر فوتبال دانشجویان راه اندازی خواهد شد.

مهرداد عاشوری عضو هیئت رئیسه فوتبال دانشجویان استان مازندران نیز از تلاش برای موفقیت در این رشته گفت و بیان داشت: فوتبال دانشجویان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و قطعا با کادر جوانی که در این انجمن حضور دارند، شاهد موفقیت های این رشته در سطح استان و حتی کشور خواهیم بود.

وی افزود : برای اجرای دقیق برنامه ها باید از ظرفیت و امکانات تمام دانشگاه های استان مازندران برای اجرای این برنامه های فوتبال دانشجویی استفاده کرد.

عضو هیئت رئیسه فوتبال دانشگاهی استان مازندران با استقبال از راه اندازی لیگ برتر فوتبال دانشگاهی گفت : طرح و ایده جدیدی است که با اجرای آن نام مازندران در سطح کشور مجدد مطرح خواهد شد. قطعا با حمایت های لازم میتوان لیگی با کیفیت برای دانشجویان استان داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فوتبال دانشگاهی استان مازندران؛ ابلاغ مهرداد عاشوری عضو هیئت رئیسه فوتبال دانشگاهی استان مازندران شامگاه دوشنبه ۱ شهریور توسط مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی مازندران به وی تقدیم شد.