چابک‌سواران برتر رقابت‌های سوارکاری ساحلی قهرمانی کشور مشخص شدند

چابک‌سواران برتر نخستین دوره رقابت‌های سوارکاری ساحلی قهرمانی کشور در ساحل سلمان‌شهر مشخص شدند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ شهردار سلمان‌شهر  با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد روحیه نشاط شادابی در عموم مردم، گفت: با پرداختن به ورزش سرانه سلامت در جوامع به‌ویژه شهری ارتقا می‌یابد. مجید شعبان‌نژاد بیان کرد: با توجه به […]

asbbbچابک‌سواران برتر نخستین دوره رقابت‌های سوارکاری ساحلی قهرمانی کشور در ساحل سلمان‌شهر مشخص شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ شهردار سلمان‌شهر  با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد روحیه نشاط شادابی در عموم مردم، گفت: با پرداختن به ورزش سرانه سلامت در جوامع به‌ویژه شهری ارتقا می‌یابد.

مجید شعبان‌نژاد بیان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از برگزاری نخستین دوره مسابقات سوارکاری ساحلی کشور در سلمان‌شهر این رقابت‌ها هر ساله در این شهر ساحلی گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان نخستین دوره مسابقات سوارکاری ساحلی که در سه گروه A ،B ،C برگزار شد؛ در گروه A با حضور اسب‌های کاسپین، روزبه میرزاپلنگی با اسب تروی مقام قهرمانی، یعقوب رودگر صفاری با اسب جمیل نایب قهرمان و مهدی دانیالی با اسب شاهین به مقام سومی دست یافت.

در گروه B نیز اسب‌های کاسپین، رسول تالش بهرامی با اسب زاغی قهرمان، فرزان باباخانی سوار بر اسب باد نایب قهرمان و ابراهیم شمسی با اسب طوفان به مقام سوم دست یافت.

در گروه C اسب‌های بزرگ نیز علیرضا فلاحت‌کار با اسب اسپورتینگ و وحید جان‌پور سوار بر نیکان مشترک به مقام نخست و آرش عبدالرسولی سوار بر ماهان دوم شد.