شکست نزدیک رسانه ورزش مازندران برابر تیم ملی عراق + تصاویر

در دیداری دوستانه تیم رسانه ورزش استان مازندران به مصاف تیم ملی عراق رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر روز جمعه ۷ خرداد تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در ادامه دیدارهای دوستانه خودش به مصاف تیم ملی ناشنوایان عراق رفت که این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی عراق به پایان رسید.
در دقایق ابتدایی نیمه نخست این دیدار عراقی‌ها روی غافل‌گیری رسانه ای ها موفق شدند دو گل وارد دروازه این تیم کنند و در نهات پیروز نیمه اول دیدار باشند. اما در نیمه دوم بازی کاملا یکطرفه ای را از سوی رسانه ای ها شاهد بودیم. فشار رسانه ای ها سبب شد تا روی یک ارسال سید احمد حسینی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. اما فشار رسانه ای ها بعد گل بیشتر و بیشتر شد اما بی دقتی در زدن ضربات پایانی سبب به هدر رفتن موقعیت‌های رسانه ای ها شد تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.
گفتنیست؛ دکترغلامی و مهندس کاظمی رئیس و قائم مقام هیات ناشنوایان مازندران به همراه رضازاده دبیر این هیات، معافی حراست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و تنی چند از مسئولین شهری و استانی از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
قابل ذکر است؛ رسانه‌ای ها به مانند سایر بازی‌های دوستانه خود در این دیدار از محمدپُرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در ترکیب خود سود میبردند.
تیم ملی ناشنوایان عراق خودش را برای مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان جهان ۲۰۲۲ برزیل به میزبانی ایران در جزیره کیش آماده می‌کند.