هورسان و معضلات خودساخته ! / بهترین نتیجه در تونل بدبینی

هورسان رامسر، باشگاه نوپایی که سال گذشته در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر والیبال هواداران والیبال رامسر را با نتایجی رضایت‌بخش سورپرایز کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هورسان رامسر، باشگاه نوپایی که سال گذشته در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر والیبال هواداران والیبال رامسر را با نتایجی رضایت‌بخش سورپرایز کرد ، شاید در ابتدای فصل کمتر هوادار رامسری فکر حضور در پلی‌آف در ذهنش خطور می‌کرد اما ۱۰ برد تیم در لیگ سبب شد تا والیبال‌دوستان رامسری علاقمند به حضور در پلی‌آف و مراحل بالاتر لیگ برتر شوند.

عارف‌باقرزاده سرمربی هورسان در اولین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال ایران توانست نتایج خوبی بگیرد و در نهایت جایگاه نهم لیگ برتر را برای رامسری‌ها به ارمغان آورد. یعنی بالاتر از تیم‌های خاتم اردکان، شهرداری قزوین و پیکان که نسبت به هورسان می توان گفت هزینه بیشتری کرده بودند. گفتنی است؛ تیم متمول لیگ برتر والیبال ۹۹ یعنی سایپا در مقام هشتم قرار گرفت و هورسانی‌ها در جایگاه نهم جدول رده بندی جای گرفتند.

تونل بدبینی رامسری‌ها برای هورسان، تونلی که  چراغ‌های آن خاموش است و چشم‌هایی که قرار نیست درست و حسابی ببینند، تونلی که به قیمت زیر سوأل بردن عملکرد کل تیم شد. نباید فراموش کرد هورسان در نخستین فصل حضورش همانند بذری برای رشد در والیبال ایران بود.

اهالی والیبال غرب استان باید صبور باشند تا در سال‌های آینده شاهد شکوفایی والیبال رامسر باشیم ، منتقدان عملکرد هورسان لطفا عینک‌های بدبینی را از چشمانتان در بیاورید و ببینید تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهرداری قزوین که به همراه هورسان نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کردند، کجای جدول هستند؟

حال این روزها که تیم‌های لیگ برتری یکی پس از دیگری در حال یارگیری و مذاکره هستند، هورسانی‌ها در سکوت هستند و هنوز هیچ تحرکی در بازار نقل و انتقالات نداشتند و از گوشه و کنار شنیده می‌شود، مالکان باشگاه این روزها خود را با مشکلات خودساخته رو به رو کردند، مشکلات خود ساخته‌ای به معنای اینکه مربی موفق فصل گذشته خود را در برزخ  قرار دهند، عارف باقرزاده مربی جوانی که این‌تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آورد و در نخستین سال حضورش نتایج درخشانی را کسب کرد آنطور که به گوش می‌رسد این روزها مورد کم لطفی باشگاه قرار گرفته و خودش هم در سکوت معناداری فرو رفته است که چکار باید می‌کرد ولی نکرده است ؟!

مالکان هورسان باید به بومی‌گرایی و توسعه‌گرایی مربیان و بازیکنان جوان منطقه اهمیت دهند تا در آینده شاهد به ثمره رسیدن نیروهای بومی منطقه آن‌هم توسط باشگاه باشیم، قطعا هورسان با تصمیمات درست می‌تواند به پایگاه بزرگی در والیبال استان مازندران تبدیل شود.