با کاندیدای هیات فوتبال | مجید پرسم : سیستم مالی هیات فوتبال باید اصلاح شود

مجید پرسم، یکی دیگر از کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال مازندران شب گذشته مهمان گروه #پویش_تغییر بود و به سوالات خانواده بزرگ فوتبال مازندران پاسخ داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از اینکه خانواده بزرگ فوتبال مازندران برای تغییر اساسی در بدنه هیأت فوتبال دست به ایجاد پویش تغییر زدند، هر شب یکی از کاندیدا در حضور بزرگان فوتبال مازندران و همچنین در حضور اعضای مجمع به سوالات و خواسته‌های فوتبالی‌ها پاسخ می‌دهند و همچنین اهداف و برنامه‌های خودشان را ارائه می‌دهند.

مجید پرسم که اهل شیرگاه است، یکی از فعالین فوتسال مازندران است. سال‌هاست در فوتبال مازندران حضور دارد و اصلا با فوتبال و مدیریت این رشته ورزشی بیگانه نیست.

مجید پرسم که در شیرگاه تیم‌داری می کند و بخصوص در فوتسال فعالیت دارد، نام خود را به عنوان کاندیدای احراز ریاست هیات فوتبال مازندران ثبت کرد. او نیز از مدیران جوان است و علاوه بر فعالیت در ورزش در امورات سیاسی شهر خودش نیز فعالیت داشته و در شورای شهر نیز حضوری موفق داشته است.

این کاندید در خصوص انگیزه و هدفش از حضور در انتخابات هیات فوتبال گفت و اظهار داشت: با توجه به سابقه ام در ورزش و بدلیل اینکه خودم را از جنس ورزش میدانم، دنبال تغییراتی  نسبت به طرز تفکر و دیدگاه کنونی هیات بودم. دوست داشتم برای فوتبال استان مازندران، اهالی فوتبال و تمام دلسوزان را برای بهبود و بالابردن سطح کیفی فوتبال دور هم جمع کنم.

پرسم در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از مجموعه و ساختار هیات فوتبال دارید، پاسخ داد و گفت : از آنجایی که سابقه ۱۹ ساله در فوتبال استان مازندران دارم، کاملا شناخت کافی از ضعف ها و قوت فوتیال استان و این هیات دارم.کمیته های هیات را کاملا می شناسم.

وی در خصوص برنامه هایش اظهار داشت : سیستم مالی هیات فوتبال باید اصلاح شود. ارتباط را باید در سطح ملی و اسانی گسترده کنیم. به دنبال تشکیل جلسات با هیات های شهرستانی باشیم. درخواست تدوین مسابقات شهرستانی و پیگیری آن؛ استعدادهای رده های پایه را در کل استان گسترش دهیم. تشکیل کارگروه برای جذب اسپانسر در برنامه هایم خواهد بود.

این کاندید در خصوص نگاهش به هیات های شهرستانی گفت : به نظر من رئیس هیات شهرستان وقتی قبول می کند که سکاندار فوتبال یک شهر است، باید حداقل ها را برای یک شهر بوجود بیاورد.  وقتی برنامه مدون سالیانه برای انجام مسابقات در سطح شهرستان داشته باشد، از موقعیت های تبلیغاتیه شرکت ها و بنگاه ها و صنایع ها می تواند در آمدزایی کند. مشکل اکثر هیات های شهرستانی عدم حمایت مالی است.

پرسم ادامه داد : هیات فوتبال استان مازندران می تواند از درآمدی که کسب می کند، دو الی پنج درصد آنرا به هیات های شهرستانی اختصاص بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که در جهت حمایت از مربیان، داوران، تیم ها و باشگاه ها چه اهداف و برنامه هایی دارید، گفت : امروزه تیم ها و مربیان و داوران مظلوم واقع شده اند. چه بسا خیلی از مربیان، داوران و مدیران با توجه به علاقه شدید قلبی که داشتند میادین را رها کردند. با تشکیل کارگروه در تمامی زمینه ها و با جلسات مختلفی که برگزار میشود می شود مشکلات تیم ها، مربیان و داوران را برطرف کند.

پرسم در رابطه با دیدگاهش در خصوص جوانگرایی، بیان داشت : جوانان نماد شهر و استان هستند. حتما با حضور جوانان علاقمند و با انگیزه ای که به بدنه هیات تزریق خواهیم کرد به موفقیت های بیشتری خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سوال که برای پیشرفت سازمان لیگ و مسابقات چه برنامه ای دارید، گفت : زمانی ما می توانیم لیگ مقتدر و خوبی داشته باشیم که قدرت در اختیار سازمان لیگ باشد. دوم اینکه نگاه هیات به درآمد حاصل از تیم ها نباشد.

 

گفتنیست؛ فوتبالی ها با راه انداختن این کمپین یکصدا خواستار تغییر اساسی در هیات فوتبال مازندران هستند و خواستار شخصی هستند که بتوانند در بدنه هیات فوتبال تغییرات اساسی شکل دهد.