در آستانه انتخابات/ خانواده بزرگ فوتبال مازندران به پویش تغییر پیوستند !

خانواده بزرگ فوتبال مازندران در آستانه انتخابات بزرگ هیات، به #پویش_تغییر پیوستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،انتخابات بزرگ هیات فوتبال مازندران به عنوان مهمترین هیات ورزشی در استان مازندران بزودی در بهمن ماه برگزار خواهد شد و خانواده بزرگ فوتبال مازندران یکصدا خواستار تغییر کلی در بدنه ی هیات فوتبال مازندران هستند.

بعد از کش و قوس های فراوان و تعلل های زیاد، سرانجام نام نویسی از بین کاندیدای احراز ریاست هیات فوتبال مازندران از ۲۰ دی ماه آغاز شد و علاقمندان با حضور در هیات فوتبال مازندران نام نویسی کردند.

نام نویسی تا روز شنبه ۲۷ دی ماه ادامه خواهد داشت و فدراسیون فوتبال نیز نهایت تا ابتدای بهمن ماه تکلیف تایید یا رد صلاحیت ها را اعلام خواهد کرد و همگان منتظر زمان دقیق برگزاری مجمع انتخابات خواهند بود.

اما مهمترین بحث در کنار نام نویسی کاندیدا، جلوگیری از برخی رفتارها و جنبش هاست که انتخابات را از سالم برگزار شدن به دور خواهد کرد.

اعضای مجمع و رای دهندگان باید به هوش باشند و برای آینده فوتبال مازندران خودشان تصمیم بگیرند و اسیر حواشی انتخاباتی نشوند. در حالی که هنوز لیست رای دهندگان مجمع مشخص نشده، شنیده شده برخی از کاندیدا این روزها با حضور در جمع اعضای احتمالی مجمع، وعده های مالی می دهند و قصد فریب اعضای مجمع را دارند.

خانواده بزرگ فوتبال مازندران که به #پویش_تغییر پیوستن، خواستار تغییر اساسی در هیات فوتبال مازندران هستند، به این سادگی فریب نخواهند خورد و قطعا این دوره شاهد تغییر اساسی و روی کار امدن شخصی جدید خواهیم بود.

شما هم اگر آینده فوتبال مازندران برایتان مهم است، به پویش تغییر بپیوندید.

لینک عضویت در گروه پویش تغییر

https://chat.whatsapp.com/IiAmkOwIQUMCDuFPKyN15J

 

با ما همراه باشید.