عطایی سرپرست کمیته جودو ناشنوایان مازندران شد

آرمان عطایی به سرپرستی کمیته جودو هیات ورزش ناشنوایان مازندران منصوب شد تا از تجربیاتش برای جودوی ناشنوایان مایه بگذارد. عطایی از جودوکاران باتجربه و با سابقه استان مازندران است و قطعا با حضور وی، جودوی ناشنوایان متحول خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از اینکه رمضان غلامی اواتی با کسب ۱۷ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران انتخاب شد، هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران که جزو هیات‌های بزرگ و پر ورزشکار استان است، با عزمی جدی شروع بکار کرد.

در نخستین نشست اعضای هیات؛ با حکم دکتر غلامی رئیس هیات ناشنوایان مازندران، مسئولین کمیته‌ها ابلاغ گرفتند. در یکی از مهمترین کمیته های این هیات، جوانی از جنس ورزش مسئولیت کمیته را بر عهده گرفت. آرمان عطایی به سرپرستی کمیته جودو هیات ورزش ناشنوایان مازندران منصوب شد تا از تجربیاتش برای جودوی ناشنوایان مایه بگذارد. عطایی از جودوکاران باتجربه و با سابقه استان مازندران است و قطعا با حضور وی، جودوی ناشنوایان متحول خواهد شد.

ورزش ناشنویان استان مازندران در طول این سال‌ها علی‌رغم کم توجهی‌ها، افتخارات زیادی کسب کرده و حتی بزرگان زیادی را به کشور و حتی دنیا معرفی کرده است. از مهمترین داشته‌ها و افتخارات ورزش ناشنوایان مازندران می‌توان به محمد پُرگر اشاره کرد که در سمت رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در آسیا و اقیانوسیه است. پُرگر از فوتبالیست‌های بنام ورزش ناشنوایان بود که اکنون در این سمت مهم حضور دارد. ورزش ناشنوایان مازندران ورزشکاران و قهرمانان زیادی نیز دارد که حالا نیاز به حمایت بیشتر دارند.