بازدید حسین سینکایی از باشگاه کانوپولو شهید رسولی نوشهر + عکس

رییس هیات قایقرانی مازندران و سرپرست هیات قایقرانی نوشهر از باشگاه کانوپولو شهید رسولی نوشهر بازدید میدانی انجام دادند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یکم دیماه حسین سینکایی و قاسم درویش با حضور در باشگاه کانوپولو شهید رسولی نوشهر بازدید و از زحمات و تلاشهای مصطفی حق جو و اعضای این باشگاه در بازسازی و نوسازی آن طی شش ماه اخیر تشکر و قدردانی کردند.

حسین سینکایی ضمن بررسی موانع و مشکلات باشگاه با مصطفی جق جو گفتگو کرد و از تلاش مجدانه ایشان برای ارتقای قایقرانی و قهرمان پروری تقدیر نمود.

قاسم درویش سرپرست هیات قایقرانی نوشهر ضمن گفتگو با اعضای این باشگاه و ابراز مراتب قدردانی از زحمات این عزیزان، اعلام داشت با تمام توان از فعالیت های باشگاه و قایقرانان نوشهر حمایت خواهد نمود.

مصطفی حق جو ضمن تشکر از حضور مسوولین و پیشکسوتان قایقرانی و پیگیری و حمایت رییس هیات قایقرانی استان، از همکاری و زحمات فرماندهی تربیت بدنی آجا و مدیریت اردوگاه شهید رسولی نوشهر، و کمکهای قایقرانان و اعضای این باشگاه در فرایند بازسازی و مرمت آن سپاسگذاری نمود.
در ادامه حق جو افتخار آفرینی در لیگ برتر کانوپولو کشور و مسابقات جهانی و آسیایی سال آینده را از اهداف باشگاه شهید رسولی نوشهر برشمرد.

باشگاه کانوپولو شهید رسولی نوشهر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با تلاش و پیگیری بی وقفه مصطفی حق جو مربی ارزنده تیم ملی در مجموعه فرهنگی ورزشی آجا آغاز نمود و در ۶ ماه اخیر با تغییرات اساسی و مرمت و نوسازی کامل به همت حق جو و سایر اعضای این باشگاه فعالیت قایقرانی و قهرمان پروری خود را از سر گرفت.

لازم به ذکر است ۱۲ مدال آسیایی کانوپولو در رده های سنی جوانان و بزرگسالان (آقایان و بانوان) در مسابقات آسیایی هنگ کنگ و مالزی و کاپ چین، ۳ مدال آسیایی در مسابقات اسلالوم در کشور تایلند و مسابقات آسیایی ایران در رودخانه البرز، ۲ مقام سومی بانوان در لیگ برتر باشگاه ها و مقام های متعدد کشوری در رده سنی زیر ۱۷ سال و جوانان، و همچنین اعزام ۲ نفر از اعضای باشگاه به مسابقات جهانی کانادا و ایتالیا در رده جوانان و بزرگسالان از دستاوردهای باشگاه کانوپولو شهید رسولی نوشهر و افتخارات قایقرانی مازندران در سطوح ملی و بین المللی می باشد.