از افتتاح سالن ورزشی بانوان تا اهداء مدال قهرمانان به خانواده شهید مدافع حرم

روز چهارم از هفته تربیت بدنی و ورزش با برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سراسر استان مازندران همراه بود که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در شهرستان های آمل و تنکابن پیگیری شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر حسن رنگرز با همراهی حسین بریمانی سرپرست معاونت امور ورزشی و جناب سرهنگ افشار مسئول بسیج ورزشکاران استان به شهرستان های آمل و تنکابن رفت و ضمن دیدار با علماء و خانواده معظم شهدا ، در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی حضور یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان ابتدا با همراهی رئیس ورزش و جوانان شهرستان آمل به دیدار حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل رفت و در این دیدار صمیمی به گفتگو درباره وضعیت ورزش این شهرستان پرداخت.
حجت الاسلام مرتضوی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : به سبب کم تحرکی شاهد افزایش بیماری ها در جامعه هستیم که ادامه این وضعیت نگران کننده است.
وی تاکید کرد؛ ورزش همگانی باید در جامعه ترویج پیدا کند و در شرایط فعلی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توان به این مهم دست یافت.
دکتر رنگرز نیز در این دیدار ، افزایش آمار چاقی مفرط در دانش آموزان را تهدیدی برای نسل آینده دانست و گفت : به سبب اقلیم خاص استان مازندران و داشتن ساحل گسترده و طبیعت زیبا می توان بستر ورزش همگانی را گسترش داد.
حضور در افتتاحیه طرح ” آوای ورزش در همسایگی” که با همت هیات ورزش همگانی استان ، ورزش و جوانان آمل و شهرداری آمل در پارک دهکده طلایی این شهر آغاز شد، از دیگر برنامه مدیرکل ورزش و جوانان در این روز بود.
دکتر رنگرز با همراهی دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در قالب طرح “آوای ورزش در همسایگی” در برنامه ورزش صبحگاهی این شهر حضور یافت.
در ساری نیز به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و هفته تربیت بدنی و با همت هیات دوچرخه سواری و ترای اتلون(سه گانه) و در راستای برنامه سه شنبه های بدون خودرو ، همایش دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان برگزار شد .
در این برنامه که اختتامیه آن در محوطه اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، جناب سرهنگ تقوی از مسئولان پلیس راهور، محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان و روسای و مسئولان هیات های دوچرخه سواری و ترای اتلون حضور داشتند . در پایان این برنامه به قید قرعه از تعدادی دوچرخه سوار نوجوان با اهدا هدایایی تقدیر بعمل آمد.
حضور در منزل شهید رضا حاجی زاده از شهدای تازه تفحص شده خان طومان، دیگر برنامه حضور مدیرکل ورزش و جوانان در شهرستان آمل بود. وی در دیدار با خانواده شهید، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و امنیت گفت : سالن تخصصی رزمی شهرستان آمل به نام شهید ورزشکار حاجی زاده نامگذاری شد و تا پایان سال این سالن تکمیل و تجهیز خواهد شد تا در اختیار علاقه مندان رشته های رزمی قرار گیرد.
بهره برداری از سالن ورزشی بخش خصوصی ویژه بانوان و حضور در جمع همکاران اداره ورزش و جوانان آمل از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان بود.
دکتر رنگرز در ادامه و با همراهی مسئولان ستادی و رئیس بسیج ورزشکاران استان به شهرستان تنکابن رفت و در بدو ورود، در منزل مرحوم اسحاق شریعتی حضور یافت و یاد این پیشکسوت و رئیس فقید هیات فوتبال تنکابن که بدلیل کرونا جان باخت را گرامی داشت.
وی همچنین با همراهی امین شکوهی رئیس ورزش و جوانان تنکاین و دیگر مسئولان در منزل شهید مدافع حرم، محرمعلی مرادخانی حضور یافت و با تکریم و تقدیر از خانواده این شهید گفت : شهدا الگوهای بی بدیل جوانان و ورزشکاران ما هستند .
در حاشیه این دیدار، مهدی میرزاآقایی قهرمان کاراته و علی شکوری قهرمان رشته ورزشی کشتی مدال های ورزشی خود را تقدیم خانواده این شهید مدافع حرم کردند.
ادامه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در غرب استان پیگیری شد و با حضور دکتر رنگرز مدیرکل و حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن و دیگر مسئولان، مراسم اهداء ۳۱۰ بسته معیشتی حمایتی جامعه ورزش و جوانان برای کمک به نیازمندان در یکی از سالن های ورزشی این شهرستان آغاز شد.
دیدار با همکاران ورزش و جوانان تنکابن آخرین برنامه مدیرکل ورزش و جوانان در این شهرستان بود.