قهرمانی شاهین آمل در اولین تورنمنت یادواره شادروان محمد مهدی خانپور

اولین تورنمنت یادواره شادروان محمد مهدی خانپور ( بازیکن فقید باشگاه دانش فریدونکنار ) به میزبانی این باشگاه در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۹۹/۷/۲۲ برگزار گردید .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید کریم محمدی مالک باشگاه دانش فریدونکنار اظهار داشت : اولین تورنمنت یادواره شادروان محمد مهدی خانپور ( بازیکن فقید باشگاه دانش فریدونکنار ) به میزبانی این باشگاه در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۲۰ الی ۲۲ مهر ماه برگزار گردید .

وی افزود : در این مسابقات، تیمهای پرسپولیس قائمشهر ، شهدای بابلسر ، شاهین آمل و دانش فریدونکنار در این تورنمنت حضور داشتند که در روز اول تیمهای شاهین و دانش به ترتیب با غلبه بر شهدای بابلسر و پرسپولیس قائمشهر به دیدار پایانی راه یافتند .

محمدی ادامه داد : در دیدار رده بندی شهدای بابلسر به برتری دست یافت و به مقام سوم رسید و در دیدار فینال که با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار گردید در یک دیدار جذاب و دیدنی تیم شاهین آمل توانست با غلبه بر میزبان به عنوان قهرمانی دست یابد .

گفتنی است این مسابقات با نظم و ترتیب و با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل ممکن برگزار گردید و در پایان به تمامی تیمهای شرکت کننده جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید . همچنین، از طرف خانواده شادروان محمد مهدی خانپور جوایز نفیسی به بازیکنان برتر مسابقات اهدا گردید.