حملات اتحادیه علیه آقای خاص ادامه دارد /مورینیو یک جلسه محروم شد

سرمربی تیم فوتبال چلسی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای یک جلسه حضور در استادیوم محروم شد.   به گزارش مازند اسپرت ، ژوزه مورینیو سرمربی پرحاشیه چلسی که این روزها بر لبه تیغ راه می‌رود و خود را در آستانه اخراج می‌بیند، به دلیل رفتارش در دیدار مقابل وستهام از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس […]

سرمربی تیم فوتبال چلسی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای یک جلسه حضور در استادیوم محروم شد.

خبرگزاری فارس: مورینیو یک جلسه محروم شد

 

به گزارش مازند اسپرت ، ژوزه مورینیو سرمربی پرحاشیه چلسی که این روزها بر لبه تیغ راه می‌رود و خود را در آستانه اخراج می‌بیند، به دلیل رفتارش در دیدار مقابل وستهام از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه محروم شد و در بازی بعدی چلسی حق حضور در استادیوم را نخواهد داشت.

به این ترتیب، مورینیو در بازی چلسی برابر استوک سیتی در کنار تیمش نخواهد بود، او در بازی قبلی با داور بازی تیمش برابر وستهام درگیری لفظی پیدا کرد و اکنون باید ۴۰ هزار پوند نیز به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند.

کارشناسان فوتبال و خبرنگاران انگلیس معتقدند که شرایط برای خروج مورینیو از فوتبال انگلیس مهیاست و او بهانه‌های کافی برای جدایی از چلسی را دارد. دریافت چند پیشنهاد خوب از باشگاه‌های اسپانیایی و ایتالیایی چیزی است که مدیربرنامه‌های مورینیو ادعا کرده اما بعید به نظر می‌رسد که مورینیو مشتریان زیاد و ارزشمندی داشته باشد.