رده‌بندی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ / آمریکا به مدال برنز بسنده کرد

تیم ملی والیبال آمریکا مدافع عنوان قهرمانی در دیدار رده‌بندی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ توانست با پیروزی سه به صفر برابر لهستان رتبه سومی را به دست آورد. به گزارش مازنداسپرت ، دیدار رده‌بندی بیست و ششمین دور سالیانه از لیگ والیبال دقایقی پیش در ورزشگاه ماراکانزینوی شهر ریودوژانیرو برزیل با برتری آمریکا به پایان رسید. […]

تیم ملی والیبال آمریکا مدافع عنوان قهرمانی در دیدار رده‌بندی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ توانست با پیروزی سه به صفر برابر لهستان رتبه سومی را به دست آورد.

به گزارش مازنداسپرت ، دیدار رده‌بندی بیست و ششمین دور سالیانه از لیگ والیبال دقایقی پیش در ورزشگاه ماراکانزینوی شهر ریودوژانیرو برزیل با برتری آمریکا به پایان رسید.

در این دیدار آمریکا که رتبه پنجم جهان را دارد توانست با نتایج ۲۵ به ۲۲، ۲۵ به ۲۳ و ۲۵ به ۲۳ به شکل سه به صفر لهستان که در جایگاه سوم رده‌بندی جهانی است را شکست دهد و به رتبه سوم و مدال برنز برسد.

تیلور سندر از آمریکا در این رقابت با کسب ۱۴ امتیاز بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشت و پس از او هم می‌توان بازی داوید کونارسکی از لهستان که ۱۲ امتیاز کسب کرد را ستود.
 
این دیدار پنجمین رویارویی دو تیم در سال جاری بود، دیدارهایی که آمریکا چهار مورد از آن را پیروز شد.

آمریکا که مدافع عنوان قهرمانی بود در آغاز ست اول به خوبی حمله می‌کردند و توانستند زمام بازی را به زودی با نتیجه ۸ به ۴ به دست بگیرند. تیلور سندر که ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی سال پیش بود، زود توانست با اسپایک‌های خود نتیجه را به ۱۳ به ۷ برساند. هر دو تیم مرتکب خطاهایی شدند اما آمریکایی‌ها توانستند رهبری خود را حفظ کنند که این امر البته با تلاش‌های داوید لی محقق شد.
ست دوم با ترتیبی از سرویس‌های بد از سوی هر دو تیم آغاز شد اما پس از آن با نقش آفرینی خوب جان اسپیرا و مت آندرسون روبرو بودیم. آمریکا در میانه‌های این ست با نتیجه ۱۴ به ۱۰ پیش افتاد. لهستان با بازی خوب ماتیوز میکا توانست تا نتیجه ۲۵ به ۲۳ پیش برود اما نه بیشتر!
در ست سوم و آخر، دو تیم با البته سرویس‌های ضعیف تا نتیجه ۱۳ به ۱۳ پیش رفتند. پس از آن کونارسکی و پیوتر نواکوفسکی دفاع‌های جانانه‌ای صورت دادند اما در نهایت این آمریکایی‌ها بودند که با حملات بی‌امان خود با نتیجه‌ای مشابه ست دوم به پیروزی نهایی رسیدند./ فارس