در سپاهان همه چیز ۲۴ ساعته تغییر کرد

روز گذشته بود باشگاه سپاهان از خرید دانیال اسماعیلی فر و حضور ساکت به عنوان مدیرعامل رونمایی کرد و حالا هم پزشک با انتشار یک استوری از ادامه موفقیت ها حرف زده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

تا پیش از اینکه خبر جذب دانیال اسماعیلی فر اعلام شود، خشم عجیبی در میان هواداران سپاهان از هیئت مدیره باشگاه وجود داشت؛ سپاهان سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود و ناکامی چندین ساله در کسب عنوان قهرمانی حسابی هواداران این تیم پرافتخار را کلافه کرده بود.

اما حالا همه چیز تغییر کرده؛ پس از جذب یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی پیش از لیگ بیستم و ورود به بازی های آسیایی، محمدرضا ساکت که یکی از باثبات ترین و البته پرافتخارترین مدیران لیگ و جام حذفی به شمار می رود، پس از نزدیک به ۱۰ سال و کسب تجربیات فراوان به سپاهان بازگشت و این خبر حتی همانطور که پزشک در اینستاگرام خود خبر داده بود، با خوشحالی و شعف بیشتری میان هواداران سپاهان همراه شد.

سپاهانی‌ها حالا و در فاصله ۲۴ ساعت از خشمی که داشتند، می‌خواهند برخلاف گذشته که در تمامی تصمیمات باشگاه نظراتشان را تحمیل می‌کردند، با اعتمادی که به محمدرضا ساکت دارند، دیگر تنها به حمایت از این مدیر بپردازند و در انتظار موفقیت‌های بعدی هستند که علی پزشک پس از جذب اسماعیلی فر و حضور ساکت از آن حرف زده است.