مهاجم رایکا دریک قدمی آقای گلی ناکام ماند

مهاجم تیم فوتبال رایکا درحالی‌که در آخرین دیدار این تیم می‌توانست با زدن سه گل همراه با مهاجم هوادار به‌عنوان آقای گلی دست یابد، دو گل زد تا این عنوان به حمید کاظمی تعلق یابد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،برای تیم فوتبال رایکا هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور یک هفته معمولی نبود . آن‌ها  در شرایطی مقابل آرمان گهر قرار گرفتند که خطر سقوط به لیگ دسته دوم را به‌شدت حس می‌کردند که در صورتی این امر محقق می‌شد چه‌بسا دیگر اراده‌ای هم برای ادامه تیمداری در شهر بابل با تمامی استعدادهایش دیگر وجود نداشت . اما درخشش  مهاجم رایکا  با به ثمر رساندن دو گل به آرمان گهر علاوه بر حکم بقای رایکا می‌توانست او را به‌عنوان آقای گل این مسابقات همراه با وحید کاظمی معرفی کند. عنوانی که شاید پیش از آغاز این دیدار حتی خودش هم فکرش را نمی‌کرد اما جریان بازی به نحوی پیش رفت که  اگر بازی دقایقی  بیشتر انجام می‌شد می‌توانست با یک هت تریک به‌موقع طعم شیرینی ماندن در لیگ را برایش دوچندان شود، اما درنهایت قافیه آقای گلی را تنها با یک گل کمتر به حمید کاظمی باتجربه واگذار کرد.

او پس از پایان این دیدار گفت :« در طول لیگ شرایط خوب و آرامش کافی را نداشتیم اما در این ۵ هفته اخیر به خودمان آمدیم و با تقویت خودباوری توانستیم نتایج خوبی را بگریم تا یک یادگاری را برای مردم بابل بجا بگذاریم و آرزو می‌کنم که دل این مردم همیشه خوش باشند.»

حیدری درباره پیشنهاد‌هایش نیز برای حضور در تیم‌های لیگ برتری نیز بیان کرد:« فکر می‌کنم الآن جایی برای این  صحبت‌ها نباشد  و در حال حاضر تنها دوست دارم به جمع حلقه شادی هم‌تیمی‌هایم بروم و امیدوارم هر چه خیر است همان اتفاق برایم بیفتد.»