واکنش الکسیس سانچس به بایرنی شدن ویدال

هنوز پیوستن آرتورو ویدال به بایرن مونیخ رسمی نشده اما بسیاری از هم اکنون، این انتقال قریب الوقوع را برای خود بازیکن و نیز باشگاه بایرن مونیخ مثبت ارزیابی می کنند. به گزارش مازند اسپرت:در حالیکه تصور می شد ویدال به رئال مادرید بپیوندد، اینگونه نشد و با جدایی شواین اشتایگر از بایرن مونیخ، مدیران […]

هنوز پیوستن آرتورو ویدال به بایرن مونیخ رسمی نشده اما بسیاری از هم اکنون، این انتقال قریب الوقوع را برای خود بازیکن و نیز باشگاه بایرن مونیخ مثبت ارزیابی می کنند.

به گزارش مازند اسپرت:در حالیکه تصور می شد ویدال به رئال مادرید بپیوندد، اینگونه نشد و با جدایی شواین اشتایگر از بایرن مونیخ، مدیران این باشگاه با یوونتوس بر سر انتقال ویدال برای جانشینی شواینی به توافق رسیدند و این ستاره شیلیایی، به زودی راهی مونیخ خواهد شد. رقمی که بایرن برای جذب این بازیکن پرداخت خواهد کرد ۴۰ میلیون یورو عنوان شده است.

الکسیس سانچس، مهاجم شاخص آرسنال که این روزها در زادگاهش در شیلی، تعطیلات را سپری می کند،در مورد انتقال ویدال به بایرن گفت:” امیدوارم ویدال از این انتقال راضی و خوشحال باشد. او در بایرن بهترین نمایش های ممکن را خواهد داشت. یک بازیکن بزرگ برای یک تیم بزرگ.”

منبع:ورزش سه