بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از پروژه بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان به همراه ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، از ورزشگاه هفت تیر بابل بازدید کردند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز دوشنبه ۳۰ تیرماه حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به همراه سرهنگ اقبال پور رئیس بسیج سازندگی استان، سرکار خانم عرب رئیس اداره ورزش و جوانان و دکتر لطیفی رئیس هیات فوتبال بابل به دیدار ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان رفتند و در رابطه با حل مشکلات نور و روند بازسازی فاز دوم ورزشگاه هفت تیر گفتگو کردند.

پس از این دیدار، مسئولان استانی و شهرستانی به محل ورزشگاه هفت تیر رفتند و از نزدیک در جریان روند تکمیل و رفع ایرادات این ورزشگاه قرار گرفتند.
حسین زادگان در این بازدید خاطر نشان کرد برای روشنایی زمین ورزشگاه هفت تیر اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین شد و حتی برای لیگ برتری شدن تیم رایکا یا فوتبال بابل، نور ورزشگاه هفت تیر را ۱۲۰۰ لوکس(استاندارد بین المللی) ارتقا خواهیم داد.
وی افزود؛ بسیج سازندگی نیز با تمام قوا در تلاش است تا نور ورزشگاه را برای بازی با آلومینیوم اراک به ۵۰۰ لوکس برساند که در این میان اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان تامین گردید .
ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز ضمن تقدیر از تلاش های استاندار محترم برای توسعه ورزش استان و شهرستان بابل، جدیت ایشان برای تقویت نشاط اجتماعی و ماندگاری تیم رایکا (خونه به خونه سابق) را ستود و از حضور و پیگیری های حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه نیز تقدیر و تشکر کرد.