زیدان: قهرمانی در لالیگا بیشتر از لیگ قهرمانان خوشحالم می‌کند

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد از فتح لالیگا بیشتر خوشحال می‌شود تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زین‌الدین زیدان پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا که با پیروزی دو بر یک برابر ویارئال به دست آمد، به خبرنگاران گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم چون در نهایت این بازیکنان بودند که جام را به ارمغان آوردند. ۱۰ پیروزی پیاپی، فوق‌العاده بود. تا پایان جنگیدیم و خیلی خوشحال هستیم. من نقش خود را داشتم اما بازیکنان، مهم‌تر هستند. آن‌ها باور داشتند که می‌توانند فاتح لالیگا شوند. تنها می‌توانم شاد باشم.

سرمربی فرانسوی در ادامه اظهار کرد: لالیگای اسپانیا رقابت‌های سختی است، چون ۳۸ هفته است و ما در یک هفته به پایان توانستیم قهرمانی‌مان را تثبیت کنیم. ما قهرمان شدیم چون از تیم‌های دیگر بیشتر امتیاز کسب کردیم. یکی از بهترین روزهای دوران حرفه‌ای من است چون فاتح لالیگا شدیم و این اتفاق پس از قزنطینه رخ داد. فوق‌العاده بود.

او افزود: خوشحال‌تر از فتح لیگ قهرمانانم هستم. لیگ قهرمانان، لیگ قهرمانان است اما لالیگای اسپانیا نیاز به قدرت زیادی دارد و پس از ۳۸ هفته تیمی قهرمان می‌شود که امتیازهای بیشتری کسب کرده باشد. رقابت‌های طاقت‌فرسایی است.

رئال مادرید به خاطر بحران کرونا در ورزشگاه خالی از تماشاگر جشن قهرمانی گرفت. زیدان در مورد جشن هواداران گفت: برای ما عجیب بود اما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. دوست داشتیم در سیبلس (منطقه‌ای در مادرید) باشیم اما به خاطر مساله سلامتی نتوانستیم. آن‌ها این موضوع را می‌دانند. در خانه‌شان حضور دارند و از قهرمانی دوباره تیمشان خوشحال هستند.