نصب پلاک افتخار المپین های مازندرانی بر سر درب منازل

سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان از نصب پلاک افتخار المپین های مازندرانی بر سر درب منازل خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسن شاملی در جمع خبرنگاران در تشریح ویژه برنامه های هفته المپیک گفت: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این هفته در استان مازندران تدارک دیده شد که البته سعی براین بود بدلیل شیوع کرونا، برخی از برنامه ها به صورت غیر حضوری اجرا شود.

وی افزود؛ یکی از برنامه های محوری در هفته المپیک، نصب پلاک های افتخار بر سر در منزل برخی از المپین های استان است که از روز شنبه و با حضور میهمانانی از کمیته المپیک اجرا خواهد شد.

وی در تکمیل این خبر گفت: در راستای سیاست های کمیته ملی المپیک هر ساله و همزمان با هفته المپیک، پلاک افتخار بر سر در منزل تعدادی از المپین های استان نصب می گردد که امسال و در این مرحله طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سر در منزل ۵ ورزشکار المپیکی استان در شهرستان های مختلف مزین به پلاک افتخار می گردد.

شاملی همایش دوچرخه سواری در سراسر استان و در روز سه شنبه را یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته المپیک اعلام کرد و گفت: در این برنامه همه دوچرخه سواران با لباس متحدالشکل منقش به طرح المپیک و با هدف ترویج شعار این رویداد بین المللی در همایش حضور خواهند یافت.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل با اشاره به معضلاتی که شیوع کرونا برای اجرای برنامه های ورزشی بهمراه آورد افزود: برای آشنایی و فرهنگ سازی جوانان و ورزشکاران، مسابقه ویژه المپیک را در این هفته و در فضای مجازی اجرا خواهیم کرد و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.