سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

با تقدیر از زحمات و خدمات عادل عالیشان در معاونت توسعه امور ورزشی، با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حسن شاملی بعنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از کش و قوس فروان و بعد از وقفه ای چند روزه و درحالی که در فضای مجازی خبر انتصاب معاون اداره کل منشر شده بود، بالاخره اداره کل ورزش و جوانان امروز از این انتصاب رونمایی کرد.

با تقدیر از زحمات و خدمات عادل عالیشان در معاونت توسعه امور ورزشی، با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حسن شاملی بعنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

حبیب حسین زادگان در مراسم تکریم از عادل عالیشان و معارفه حسن شاملی بعنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی این اداره کل، ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق توسعه امور ورزشی گفت : ارتباطات مناسب با قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان در جهت پشبرد اهداف دستگاه ورزش و جوانان، ایجاد همدلی میان کارکنان و جامعه هدف مورد انتظار است و با شناختی که از آقای شاملی داریم اطمینان داریم در این مسیر حرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت؛ هرفردی که در دستگاه ورزش و جوانان و در هر مسئولیتی خدمت می کند باید با همه وجود و تمام وقت در خدمت ورزش باشد، برای حرکت روبه جلو ورزش استان تلاش کند و در مسیر تعامل با فدراسیون ها، هیات های ورزشی و دستگاه ورزش و جوانان گام بردارد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر ایجاد آرامش در فضای ورزش و جوانان استان گفت : با توجه به اینکه ورزش مازندران جایگاه ملی دارد، معتقدم همه برنامه ها و اهداف در سایه آرامش محقق خواهد شد و تاکید می کنم که آقای شاملی باید از همه ابزارها و ظرفیت ها برای تثبیت و ترقی موقعیت ورزش مازندران استفاده نماید.

حسین زادگان در پایان ضمن تشکر مجدد از کمک های عادل عالیشان به ورزش استان گفت : همه ما وظیفه داریم تا کمک کنیم آقای شاملی در این مسئولیت و ماموریت مهم موفق باشند.

عادل عالیشان نیز در این مراسم با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان گفت : به آقای شاملی هم انتصاب در مسئولیت جدید را تبریک عرض می نمائیم و از همه ورزشکاران، هیات های ورزشی و همکاران خود در معاونت توسعه امور ورزشی که قلب تپنده این دستگاه هستند سپاسگذارم.

حسن شاملی نیز با بیان اینکه خوشحالم از اینکه در محیط زندگی خود در یک سنگر جدید خدمت خواهم کرد افزود؛ از اعتمادی که آقای حسین زادگان به بنده داشتند متشکرم و از آقای عالیشان که هم که در این مدت از ایشان زیاد یاد گرفته ایم سپاسگزاری می نمایم.