بعد ماه رمضان برای برگزاری مجمع تصمیم خواهیم گرفت / رئیس هیات باید مدیر باشد !

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی : بعد ماه رمضان برای برگزاری مجمع تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری مجمع هیات کشتی مازندران گفت : قرار بود بعد از عید مجمع را برگزار نماییم که به مشکل کرونا برخوردیم و با صحبت هایی که با استاندار داشتیم شرایط برای برگزاری مجمع بدلیل شیوع ویروس کرونا مهیا نشد.

وی ادامه داد : در حال حاضر در حال برنامه ریزی هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان شرایط برگزاری مجنع انتحابات کشتی مازندران را برگزار نماییم.

رئیس فدراسیون کشتی لزوم مدیر بودن رئیس هیات را اولویت دانست و گفت : رئیس هیات حتما نباید کشتی گیر یا سرمایه دار باشد. شخصی که قرار است رئیس هیات بزرگ کشتی باشد باید مدیریت کردن بلد باشد وگرنه کارهدی تخصصی و فنی توسط اشخاص متخصص هدایت خواهد شد. کسی که مدیریت کردن را بداند قطعا میتواند موفق باشد.

دبیر در خصوص دیدار برخی کاندیدا با وی اظهار داشت : اکثر کاندیدا به تهران و فدراسیون آمدند و با بنده دیدار ولی دیدن بنده، دلیلی بر حمایت از شخص خاصی نیست. ما وظیفه داریم در خدمت کشتی و پاسخگو باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان تاکید کرد: من هم در دوز مجمع، یک رای دارم که در آن روز به بهترین شخص رای خواهم داد تا شخصی اصلح رئیس کشتی مازندران شود.