تغییرات جدید در کشتی مازندران استارت خورد / سه حکم انتصاب تازه !

بعد از خداحافظی ثمربخش از کشتی، عادل عالیشان با پیشنهاد مدیرکل دستگاه ورزش بعنوان سرپرست هیات کشتی معرفی شد و حالا در نخستین تغییرات سه انتصاب جدید در این هیات صورت گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، عادل عالیشان سرپرست هیات کشتی مازندران در نخستین نشست با اعضا اظهار داشت: همه‌ی ما اهمیت کشتی را واقف هستیم. کشتی ورزش اول کشور و مدال آورترین رشته است.

عالیشان افزود: به این رشته و قهرمانانش به علت پیوندی که به دین ما خورده و به علت منش پهلوانی ای که در آن وجود دارد توجه بیشتری دارند و اهمیت بیشتری داده می‌شود.

وی در خصوص انتخابات و کاندیدای ریاست این هیات گفت: ۱۱ نفر برای ریاست این هیات بزرگ، کاندید شده اند و ما سعی می کنیم عادلانه و بی طرفانه این انتخابات را به بهترین نحو برگزار نماییم.

عالیشان با بیان اینکه موتور محرک رشته های ورزشی ما هیات های ورزشی ما هستند افزود: اگر در هیات ها از تمام ظرفیت ها استفاده نشود دچار رکود خواهیم شد.

وی ادامه داد: رفع هرگونه شائبه و محفوظ نگهداشتن حقوق تمامی کاندیدا ها ثبت نام شده و اعضای مجنع جهت حضور در انتخابات آینده این هیات یکی از اهداف تغییرات می باشد.

سرپرست هیات کشتی مازندران از اهدافش گفت و افزود: هدف دیگر من ایجاد یک تحرک و پویایی و تزریق انرژی به بدنه هیات است. بدنبال جوان گرایی جوانان متخصص سالم هستم.

وی با اشاره به انتصابات صورت گرفته، بیان داشت : باید از ظرفیت جوانان کاربلد و متخصص در بدنه‌ی هیات ها استفاده گردد.

این مسئول با بیان اینکه در کشتی توجه به قهرمانان باید موج بزند، اظهار کرد : توجه ویژه به بخش آموزش باید از سوی دبیر هیات صورت گیرد و آموزش اداره کل هم تمام و کمال برای این موضوع پای کار خواهد بود.همچنین خانه کشتی باید زنده شود و تمام باشگاه ها از آن استفاده مثبت داشته باشند.

وی از نگاه ویژه به ورزش در مدارس گفت و افزود: به مانند سال های نچندان دور، در طول سال تحصیلی باید مسابقات دانش آموزی برگزار گردد.

عالیشان همچنین خاطرنشان کرد: دیگر اجازه داده نخواهد شد تصمیمات و سیاست های کلان در دکان ها و ویلاها انجام گردد. تصمیمات موثر و تاثیرگذار باید در ادارات و هیات های مربوطه صورت گیرد و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو با سمت و سو دادن به تخریب ورزش استان بپردازند.

سرپرست هیات کشتی مازندران با بیان اینکه یک روز خدمت هم در این سمت افتخار بزرگی برای من است و از مدیرکل ورزش و جوانان بابت این اعتماد سپاسگذارم، به معرفی انتصابات جدیدش پرداخت و گفت : آقای مهرنوش شاهرخی بعنوان سرپرست نایب رئیس آقایان، دکتر فرزاد فعلی از اساتید برجسته دانشگاهی و از رسانه ای های موفق کشور بعنوان سرپرست دبیری هیات کشتی و شعبان وفایی نژاد از پیشکسوتان عرصه رسانه و کشتی بعنوان سرپرست روابط عمومی هیات کشتی استان مازندران منصوب شدند.

گفتنیست؛ در پایان این نشست؛ احکام سه عضو جدید هیات توسط عالیشان به آنها اهدا شد.