علیاری: هدفم فقط کسب مدال طلای جهان و المپیک است/ از حضور در هیچ میدانی نمی‌ترسم

نفر دوم وزن ۹۸ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از حضور در هیچ میدانی ترسی ندارم چرا که هدفم فقط کسب مدال طلای جهان و المپیک است. به گزارش مازنداسپرت مهدی علیاری درباره علت عدم حضورش در فینال مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مقابل قاسم رضایی گفت: شرایط من با حریفانم […]

نفر دوم وزن ۹۸ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از حضور در هیچ میدانی ترسی ندارم چرا که هدفم فقط کسب مدال طلای جهان و المپیک است.

به گزارش مازنداسپرت مهدی علیاری درباره علت عدم حضورش در فینال مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مقابل قاسم رضایی گفت: شرایط من با حریفانم برابر نبود،؛ چراکه پیش از انتخابی در دو مسابقه قهرمانی آسیا و جام جهانی با دستور کادر فنی به میدان رفتم و وزن کم کردم. درحالی که هیچ‌کدام از رقبای اصلی من این کار را نکردند.

وی ادامه داد: از طرفی با وجود اینکه می‌دانستم مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه قبل از انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود اما از دستور کادر فنی اطاعت کردم و وزن کردم. درحالی که سایر حریفانم با تمام قوا در انتخابی تیم ملی شرکت کردند. با توجه به شرایط بدنی که داشتم صد درصد آماده نبودم.

همچنین از ناحیه دنده دچار آسیب‌دیدگی بودم و به همین دلیل موفق به حضور در دیدارهای دوم و سوم فینال نشدم که مدارک پزشکی عدم حضورم را به کارد فنی ارائه دادم.

دارنده مدال طلای آسیا درخصوص اینکه قرار است با نظر شورای فنی به همراه قاسم رضایی در تورنمنت لهستان کشتی بگیرد و تکلیف دوبنده این وزن در مسابقات جهانی مشخص شود، گفت: مطیع کادر فنی هستم و از حضور در هیچ میدانی ترسی ندارم؛ چراکه هدفم فقط کسب مدال طلای جهان و المپیک است و تنها به همین دلیل است که سختی‌ها را تحمل می‌کنم.

علیاری تصریح کرد: زحمات زیادی در این سالها کشیدم به‌طوری‌که در این ۴ سال حتی دو روز هم استراحت نکردم و در تمریناتم وقفه نیفتاد. امیدوارم با کسب یک مدال خوش‌رنگ در المپیک مزد زحماتم را بگیرم./ فارس