تبدیل یک سالن به مرکز درمان بیماران کرونایی

تصمیمی قابل تأمل در بکارگیری سالن سیدرسول حسینی ساری برای درمان بیماران کرونایی گرفته شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، از ما نشنیده بگیرید اما شنیده ایم مسئولان مرتبط با مقابله با ویروس کرونا در ساری درصدد هستند در صورت بحرانی تر شدن اوضاع این شهر‌ در شیوع این بیماری، از سالن سیدرسول حسینی برای افزایش فضاهای درمانی مرکز مازندران استفاده کنند.

در همین راستا شنیده شده یک اکیپ از کارشناسان مربوطه طی روزهای اخیر به بازدید از سالن سیدرسول حسینی و مهمان سرای امام رضا (ع) که در مجاورت این سالن قرار‌ دارد، پرداخته اند و از‌‌ شواهد امر‌ اینگونه برمی‌ آید که در صورت ضرورت این مکان ورزشی عنقریب به فضای درمانی اختصاص خواهد یافت.
اگرچه بکارگیری تمامی توان و امکانات و نهایت اهتمام مردم و مسئولان در شرایط کنونی برای کاهش و ریشه کن نمودن شیوع ویروس منحوس کرونا امری اجتناب ناپذیر است اما تصمیم به استفاده از سالن سید رسول حسینی که به لحاظ جغرافیایی در یکی از اصلی ترین و پرتردد ترین خیابان های شهر ساری واقع شده، غیر اصولی و غیر عقلانی به نظر می رسد و عواقبی در پی خواهد داشت که با اصل مقابله با این ویروس در تعارض و تضادی آشکار قرار دارد.
از این روی و با توجه به تصمیم اداره کل ورزش و جوانان مازندران و صدور دستور تعطیلی تمامی سالن ها و اماکن ورزشی استان، به نظر می رسد استفاده از ظرفیت سایر سالن های ساری که با مرکز شهر فاصله دارند، تصمیم معقولانه تر و سنجیده تری باشد.
منبع: مازندلیگ