سرپرست هیات کشتی مازندران مشخص شد

سرپرست هیات کشتی مازندران تا زمان تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات مشخص شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، اداره کل ورزش و جوانان مازندران عادل عالیشان، معاون خود در امور قهرمانی را به عنوان سرپرست هیات کشتی مازندران تا زمان تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات برگزید.

با توجه به شناختی که از اقدامات سابق این معاون داریم، محتمل است که فضا را برای ورود چهره ای خاص به عنوان گزینه اصلی ورزش مازندران فراهم آورد. هر چند از مدیرکل ورزش و جوانان استان قولش را گرفتیم که چنین اقداماتی از سوی این معاون تکرار نخواهد شد، ولی سخت باورمان می شود بخصوص اینکه همین حالا گمانه ها زده می شود که فرد غیر ورزشی حاضر در صف کاندیدای هیات با پیگیری های مجدانه ایشان ثبت نام کرد!

مسعود رمضانی معاون اداری پشتیبانی و حسین دلیری معاون همگانی که هر دو در میان کشتی دوستان چهره هایی ایمن و موثق هستند، می توانستند گزینه های بهتری برای سرپرستی باشند.

امیدواریم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همانطور که وعده کردند اجازه دخل و تصرف و تلاش در جهت هموارسازی حضور فردی خاص را نداده و به شدت با جانبداری ها مخالفت کنند به خصوص اینکه هیج مجمعی نبوده که در ماههای اخیر بدون حرف و حدیث برگزار شود.

‍ کاندیداهای ریاست هیات کشتی مازندران مشخص شدند:

حمید محمدنژاد _ بهنام طیبی _ محسن بابایی _ عسکری محمدیان _شهرام جعفری _نقی کلانتری _ مرتضی قربانی _ مجتبی ابراهیمی _ عمران زارع _ سید جواد هاشمیان _ فرامرز نقیبی