اعتراض لاپورتا به نتیجه انتخابات بارسلونا

نامزد شکست خورده در انتخابات مدیرعاملی باشگاه بارسلونا به نتایج انتخابات این باشگاه اعتراض کرد. به گزارش مازنداسپرت ، خوان لاپورتا مدعی شده که در جریان تبلیغات برای انتخابات از سوی بارتومئو تخلف صورت گرفته و هیات بازرسی انتخابات باشگاه بارسلونا در این خصوص کم کاری کرده و تبعیض قایل شده است. لاپورتا مدعی است که […]

نامزد شکست خورده در انتخابات مدیرعاملی باشگاه بارسلونا به نتایج انتخابات این باشگاه اعتراض کرد.

به گزارش مازنداسپرت ، خوان لاپورتا مدعی شده که در جریان تبلیغات برای انتخابات از سوی بارتومئو تخلف صورت گرفته و هیات بازرسی انتخابات باشگاه بارسلونا در این خصوص کم کاری کرده و تبعیض قایل شده است.

لاپورتا مدعی است که خرید آردا توران به نام بارتومئو تمام شده و هواداران تحت تاثیر این اخبار قرار گرفته اند و بارتومئو حق نداشته در سخنرانی های خود از این خرید حرفی بزند.

از طرفی لاپروات مدعی است که در مراسم انتخابات و در حواشی سالن مخصوص رای گیری پوسترهای بارتومئو نصب شده که بر خلاف مقرار بوده است.

بعید است چنین اعتراضی مورد توجه هیات بازرسان باشگاه بارسلونا قرار بگیرد.

همان طور که انتظار می رفت خوان لاپورتا جدی ترین رقیب بارتومئو بود که البته تنها ۳۶٫۶ درصد آرا ‏را به خود اختصاص داد. بندیتو و فریکسا، دو کاندیدای دیگر هم به ترتیب ۷٫۸ و ۴٫۸ درصد آرا را به ‏خود اختصاص دادند تا بارتومئو با کسب اکثریت آرا مدیرعامل بارسا شود./ فارس