پست عجیب مدیرعامل موفق رایکای بابل در اینستاگرام / آیا پرهیزکار استعفا داده است !؟

رایکا بعد از چند هفته ناکامی امروز در اولین حضور رحمان رضایی پیروز شد تا روزنه‌ی امیدی در دل هواداران بابلی ایجاد شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رایکا بعد از چند هفته ناکامی امروز در اولین حضور رحمان رضایی پیروز شد تا روزنه‌ی امیدی در دل هواداران بابلی ایجاد شود.

اما پست اکبر پرهیزکار در اینستاگرام شخصی اش شوک تازه ای به این باشگاه وارد کرد. پرهیزکار که به قول هواداران این تیم تنها حامی رایکا در این فصل بود با متنی عجیب که بوی استعفا و جدایی میداد، گلایه اش را از دخالت های بیجای برخی افراد عنوان کرد تا ثابت شود افرادی غیر فوتبالی اطراف تیم هستند که به نوعی ضربه سنگینی به فوتبال بابل و رایکا می‌زنند.

باید صبر کرد و دید آیا این متن پرهیزکار استعفایش بوده یا بیان دلخوری ها !

پرهیزکار در مدت زمان حضورش ثابت کرد مدیر قدرتمندی است و مدیریت فوتبالی را میفهمد و به نوعی خودش را در فوتبال کشور به فعالیت های مثبتش ثابت کرد.

حال باید منتظر واکنش مالکین غایب این باشگاه در خصوص وضعیت پرهیزکار باشیم.

متن پرهیزکار به شرح ذیل می باشد :

هواداران و طرفداران و دوستداران تیم محبوب رایکای بابل

ضمن تبریک بابت برد دلچسب برابر سپیدرود رشت به کادر فنی و بازیکنان باید عرض کنم که این برد بدون حضور هواداران و بدون جشن در کنار شما عزیزان مزه چندانی نداشت. بدون شما فوتبال هیچ معنایی ندارد.
تقریبا از هفته های ابتدایی در خدمت تیم بودم؛ روز معارفه اعلام کردم آمده ام مایه عزت و سرافرازی هواداران باشم و رایکا را با هم نجات دهیم. به فضل الهی در زمان حضورم نگذاشتم تیم از نظر مالی به مشکل بر بخورد و سعی کردم با امکاناتی که در اختیار تیم قرار دادم به تیم شخصیت ببخشم.
این اتفاق نمی افتاد مگر در سایه همدلی،همراهی و پشتیبانی شما هواداران فهیم از تیم و باشگاه من آنچه در بضاعتم بود انجام دادم و اگر بیش از این نشد به پای بنده ضعیف بگذارید و از این چند حرف و کلمه دریابید که در این مدت برای رسیدن به اهداف تعیین شده بسیار متحمل فشارها، مشکلات، ناملایمات و بی وفایی ها شدم اما به لطف الهی انگیزه خدمت ذره ای برای پیگیری اهداف باشگاه مرا سست نکرد و اگر قصوری هم بوده از همه هواداران دوست داشتنی رایکا پوزش میطلبم و اطمینان می دهم شما شاهد باشگاهی پاک،سالم،منسجم در راه تداوم موفقیت رایکا هستید و جا دارد از همه همکارانم تشکر نمایم و از همه کسانی که حامی جدی باشگاه بوده سپاسگزاری نمایم به خصوص از تمامی رسانه های نوشتاری و تصویری که از حامیان ویژه بنده و رایکا می باشند.
با هم باشیم برای هم باشیم تا خدا لطف خود را شامل ما نماید و بدانیم که رایکا یک نهال است و تازه عطر و بوی آن در فوتبال مازندران و ایران پیچیده است. اجازه ندهیم این نهال نوپا با ندونم کاری های برخی ها پژمرده شود.
این موضوع در هیچ جای دنیا فوتبال وجود ندارد و مسلما این کار باعث نابودی رایکا خواهد شد. بالاخره برد و باخت بخشی از فوتبال است و باید شادیها و غم ها را تقسیم کرد.
در آخر بار دیگر از لطف شماها که تیم را حمایت کردید و بنده نیز تحت حمایت شما توانستم خدمتی برای پرآوازه شدن رایکا انجام دهم سپاسگزاری می کنم و از همه شما حلالیت می طلبم و معتقدم اگر اجازه دهند، رایکا را بیش از این پر آوازه خواهیم کرد.

والعاقبه للمتقین
خدایا لحظه ای ما را به خودمان وا مگذار
زنده باد ایران اسلامی