کادر فنی جوانان نساجی باهم استعفا کردند !

طبق شنیده ها علی حسین جانی و کادر فنی اش در تیم جوانان نساجی علی رغم عملکرد مناسب، در این چند سال ولیگ برتری کردن رده های نوجوانان و جوانان نساجی به یکباره استعفا کردند تا رده های پایه نساجی هم وارد بحران شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طبق شنیده ها علی حسین جانی و کادر فنی اش در تیم جوانان نساجی علی رغم عملکرد مناسب، در این چند سال ولیگ برتری کردن رده های نوجوانان و جوانان نساجی به یکباره استعفا کردند تا رده های پایه نساجی هم وارد بحران شود.

تیم های پایه نساجی از عدم توجه مدیران و مسئولین باشگاه شاکی هستند و وضعیت چندان مناسبی در رده های پایه نساجی وجود ندارد. شاید عدم توجه تیم بزرگسالان به رده های پایه و بکارگیری بازیکنان غیربومی در تیم بزرگسال و همچنین بی توجهی عجیب به رده های پایه سبب این استعفاها و دلخوری ها شده است.

پیش از علی حسین جانی، ابراهیم مرادی سرمربی امیدها و رحیم عنایتی سرمربی موفق نوجوانان نساجی از بی توجهی مدیران بالادست گلایه داشتند و تهدید به استعفا کرده بودند.

علی حسین‌جانی هم از مربیان موفق قائمشهر و استان مازندران است که استعفایش ضربه بزرگی به آینده نساجی خواهد زد و امیدواریم مسئولین نساجی زودتر به داد رده های پایه برسند تا وضع از این بدتر نشود.