جدیدترین اخبار تکواندو استان /از مشخص شدن صعودکنندگان به مرحله دوم لیگ تا حضور نونهالان بندپی در رده سوم لیگ برتر

با پایان بافتن هفته پنجم و ششم از مرحله رفت لیگ استانی نونهالان پسر تیم های صعودکننده به مرحله پایانی رقابتها مشخص شدند.    به گزارش مازند اسپرت ، هفته پنجم و ششم لیگ نونهالان پسر با عنوان جام شکوفه ها با برگزاری ۸ مبارزه با حضور تیم های زرین دشت کجور، حاجی پور بابل، […]

2با پایان بافتن هفته پنجم و ششم از مرحله رفت لیگ استانی نونهالان پسر تیم های صعودکننده به مرحله پایانی رقابتها مشخص شدند.

 

 به گزارش مازند اسپرت ، هفته پنجم و ششم لیگ نونهالان پسر با عنوان جام شکوفه ها با برگزاری ۸ مبارزه با حضور تیم های زرین دشت کجور، حاجی پور بابل، هیات تکواندو تنکابن، شهید ساعدی عباس آباد، کابلی نکا، ترز قائمشهر، شریفی چالوس،  آرشاک نوشهر و تجن پلاست ساری روز جمعه (۸ آبان ماه) در سالن امام خمینی شهرستان محمودآباد  پیگیری شد.

 در پایان رقابت ها تیم شهید رضایی قائمشهر با ۴ برد و یک تساوی و ۱۳ امتیاز صدرنشین جدول امتیازات شد، تیم آیدانی نکا و هیات تنکابن با ۲برد ۲ تساوی و یک باخت و کسب ۸ امتیاز و یک امتیاز تفاضل بیتشر تیم آیدانی نکا در رده های دوم و سوم از گروه A قرار گرفتند و صعود کنندگان به مرحله نهایی از این گروه می باشند.

در گروه B تیم  تجن پلاست ساری و شهید ساعدی عباس آباد  با ۴ برد، یک تساوی و یک باخت  و کسب ۱۳ امتیاز برابر و تفاضل بیشتر تیم تجن پلاست به ترتیب  در جایگاه اول و دوم  جدول قرار گرفتند، تیم حاجی پور بابل با ۳برد، ۲تساوی و یک باخت و احتساب ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.هم چنین تیم ترز قائمشهر به عنوان تیم چهارم از دو گروه با امتیاز بیشتربا کسب ۳برد، ۲تساوی و یک باخت و۱۱ امتیاز به عنوان راه یافتگان به مرحله بعدی این رقابت ها معرفی شدند.

در نهایت تیم های شهید رضایی قائمشهر، آیدانی نکا و هیات تنکابن از گروه A و تجن پلاست ساری، شهید ساعدی عباس آباد، حاجی پور بابل و ترز قائمشهر از گروهB  به عنوان پرامتیازترین تیم های حاضر در مرحله پایانی لیگ مذکور معرفی شدند.

**** نتایج بازی های هفته پایانی لیگ نونهالان پسر استان مازندران(جام شکوفه ها):

زرین دشت کجور ۵- هیات تنکابن ۵

حاجی پور بابل ۶ – شهید ساعدی ۴

کابلی نکا۵- ترز قائمشهر۵

شریفی چالوس ۳- آرشاک نوشهر۷

شریفی چالوس ۴- شهید ساعدی عباس آباد ۶

حاجی پور بابل ۴- تجن پلاست ساری ۶

شهید ساعدی ۵- تجن پلاست ساری ۵

شریفی چالوس ۴- شهید ساعدی عباس آباد ۶

**** برترین های هفته:

فنی ترین بازیکن: محمدحسین نشاطی از تجن پلاست ساری

پرامتیازترین بازیکن: داریوش مقدم از شهید ساعدی عباس آباد

مربی نمونه: روح اله دارایی از تجن پلاست ساری

داور نمونه: مجید نوراله نژاد از قائمشهر

سرپرست نمونه:فرنام عابدی از شهید ساعدی عباس آباد

 

هفته سوم تا پنجم از دور برگشت ليگ برتر نونهالان پسر روز گذشته به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و نونهالان بندپی در رده سوم جدول باقی ماندند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، هفته سوم تا پنجم از دور برگشت اولين دوره مسابقات ليگ برتر نونهالان پسر (جام شكوفه‌هاي تكواندو)، با برگزاری ۹ مبارزه با حضور ۹۹ تکواندوکار به ميزباني خانه تكواندو، پیگیری شد.

تيمهای سندباد بحري، هيات تكواندو بندپي، صنايع استيل البرز، هيات تكواندو قم، هيات تكواندو زنجان، اداره ورزش و جوانان استان گيلان و پاس قوامين به عنوان شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کردند.

تیم منتخب استان مازندران در هفته سوم رو در روی هيات تكواندو زنجان قرار گرفت و نتیجه بازی را ۸بر ۲ به سود خود پایان داد. هفته سوم را در استراحت به سر برد و در هفته چهارم مقابل تیم پاس قوامین نتیجه را ۸ بر ۲ واگذار کرد. و در نهایت با دو برد و یک باخت و ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول امتیازات باقی ماند.

نتايج هفته سوم، چهارم و پنجم از دور برگشت اين رقابتها به شرح ذيل است:

* هفته سوم
هيات تكواندو قم ۲ – سندباد بحري ۸
هيات تكواندو بندپي ۸ – هيات تكواندو زنجان ۲
پاس قوامين ۹ – اداره ورزش و جوانان گيلان يك
صنايع استيل البرز (استراحت)

* هفته چهارم
اداره ورزش و جوانان گيلان ۴ – سندباد بحري ۶
پاس قوامين ۷ – صنايع استيل البرز ۳
هيات تكواندو قم ۳ – هيات تكواندو زنجان ۷
هيات تكواندو بندپي (استراحت)

* هفته پنجم
هيات تكواندو زنجان ۵ – سندباد بحري ۵
اداره ورزش و جوانان گيلان ۲ – صنايع استيل البرز ۸
هيات تكواندو بندپي ۲ – پاس قوامين ۸
هيات تكواندو قم (استراحت)

تیم های پاس قواميني‌ها با ۳۰ امتياز در صدر جدول باقي ماند، صنایع استیل البرز با ۲۴ امتیاز در جايگاه دوم است.

تيم‌هاي سندباد بحري، هيات تكواندو زنجان، اداره ورزش و جوانان گيلان و هيات تكواندو قم نيز به ترتيب در رده‌هاي چهارم تا هفتم هستند.

 

لیگ نوجوان و جوان دختران استان مازندران امروز با برتری زود هنگام تیم شاهد لیند قائمشهر به پایان رسید.

 

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان مازندران، هفته پنجم و ششم از ششمین دوره لیگ استانی نوجوان و جوان دختران تکواندوکار مازندرانی با حضور ۸ تیم حاجی پور بابل، شاهد نوشهر، شاهد لیند قائمشهر،کانون بسیج عباس آباد، هیات تکواندو بابل، ققنوس جویبار، هیات تکواندو چالوس و ستارگان شمال بابل امروز (پنج شنبه) در سالن امام خمینی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

این دوره از رقابتها به صورت دوره ای و متمرکز در حال پیگیری می باشد که امروز در پایان هفته پنجم و ششم با انصراف تیم هیات تکواندو چالوس از ادامه رقابتها و۲ برد شیرین و پیاپی شاهد لیند قائمشهر قهرمانی زودهنگام لیگ استانی به این تیم رسید.

درپایان این رقابت ، شاهد لیند، کانون بسیج عباس آباد را ۶-۴ شکست داد و در هفته ششم به مصاف با تیم تازه نفس با انگیزه ستارگان شمال بابل رفت و نتیجه را در یک دیدار یک طرفه ۸-۲ به سود خود به پایان رساند و با کنار رفتن هیات تکواندو چالوس که حریف شاهد لیند در بازیهای هفته پایانی و اختتامیه میباشد قهرمانی زود هنگام لیگ استانی نصیب قائمشهریها شد و سوت قهرمانی برای این تیم زده شد.

تیم حاجی پور بابل با کسب دو پیروزی و یک پله صعود با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و کانون بسیج عباس آباد با ۱۲ امتیاز رده سوم جدول امتیازات را به خود اختصاص داد.

تیم های هیات تکواندو بابل، ققنوس جویبار، ستارگان شمال، هیات تکواندو چالوس و شاهد نوشهر به ترتیب با احتساب ۶،۹،۱۰و صفر امتیاز در رده چهارم تا هشتم قرار دارند.

 

نتایج بازیها در پایان هفته پنجم و ششم:

هفته پنجم

ستارگان شمال بابل ۱۲ – هیات تکواندو چالوس صفر

ققنوس جویبار ۴ – هیات تکواندو بابل ۶

کانون بسیج عباس آباد ۴- شاهد. لیند قائمشهر ۶ 

شاهد نوشهر ۱- حاجی پور بابل ۹ 

هفته ششم

هیات تکواندو بابل ۱۲- هیات تکواندو چالوس صفر

ستارگان شمال بابل ۲ – شاهدلیند قائمشهر ۸

ققنوس جویبار ۳- حاجی پور بابل ۷ 

کانون بسیج عباس آباد ۹- شاهد نوشهر یک

برترینهای هفته

پرامتیازترین بازیکن: محنا کاکویی از ققنوس جویبار

فنی ترین بازیکن: ساناز بحری از کانون بسیج عباس آباد

مربی نمونه : سوسن حاجی پور از حاجی پور بابل

داور نمونه: عادله ابراهیمی از قائمشهر

تیم اخلاق: ستارگان شمال بابل

باریکن اخلاق: فرنگیس نوروزیان