یک فصل رویایی و یک شهروند جذاب / امان از مجلس نشینان بی بخار !

اما شهروند امسال بیش از حد متفاوت بود و حالا انتظارات از تیم شهروند زیاد شده و نجاریان و عوامل این باشگاه باید برای حفظ این تیم و حضوری قدرتمند در فصل آینده تلاش کنند و عزم‌شان را جزم کنند تا فصل آینده فوتسال ایران به چشم یک قهرمان واقعی شهروند شهر ساری را بشناسد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،لیگ برتر فوتسال با تمام جذابیت هایش برای مازندرانی ها به پایان رسید. پایانی تلخ ! شیرینی های فصل آنقدر زیاد بود که تلخی پایان فصل چندان به چشم نیامد. همه از شهروندِ امسال رضایت داشتند و کمتر کسی است که نخواهد قبول کند، شهروند این فصل جذاب بوده است.

نجاریانِ پرتلاش، این فصل سنگ تمام گذاشت و با رضالک تیمی خارق العاده ساخت. تیمی جوان اما با شخصیتِ قهرمانی!

اما با وجود این همه تلاش و موفقیت ها، نگذاشتند و یا نخواستند شهروند امسال خاطره ساز شود اما تلاش های ستودنی نجاریان که از او بعنوان پدر فوتسال مازندران یاد می‌شود به همراه کادر فنی و بازیکنان جوان و سایر عوامل کمتر از قهرمانی نبود و قطعا ساروی ها به داشتن چنین تیمی به خود می بالند.

سابقه نداشته تا این حد خوب باشیم! شهروند این فصل با وجود از دست دادن مهره های کلیدی‌اش، با رونمایی از جوانان جویای نامی که با حمایت های نجاریان و با تفکرات لک به مرز پختگی رسیدند، خود را به جمع ۶ تیم برتر فوتسال ایران رساند.

تیم شخصیت و بزرگی خاصی داشت و همه‌ی بازیکنان فعل خواستن و پیروزی را صرف کرده بودند. حاشیه ها و حواشی گذشته از تیم دور شده بود و یک دلی و یک‌رنگی در تیم موج می‌زد.

شهروند می‌توانست جزو چهار تیم برتر ایران باشد اما دست‌های پنهان نگذاشتند تا این تیم دوست داشتنی پروژه نیمه کاره خودش را تکمیل کند. نجاریان در دفاع از حق تیمش تنها بود و ورامینی ها با یال و کوپال و با زور به ناحق، همه‌چی را به نفع خودشان تمام کردند.

شهروند ناجوانمردانه از صعود به جمع ۴ تیم بازماند. مسئولین بالادست که فقط از اسم شهروند برای تبلیغات خودشان سو استفاده می‌کردند، گویا ندیدند که بال‌های این عقاب های زخمی را چگونه بریدند. شهروند بر خلاف ورامینی ها نمایندگان حامی در مجلس نداشت تا از حقش دفاع کند!

نمایندگان هارت و پورتی که گهگداری در مواقعی که برد رسانه ای قوی وجود داشت، خودی نشان می‌دادند و بعد محو می‌شدند! نمایندگانی که از جمعیت هواداران پرشور سو استفاده می‌کردند و عکس های انتخاباتی می‌گرفتند اما نمی‌دانستند چطور از محرومیت این پرشورها دفاع کنند. عقاب های بی بال در سمنان این استان همسایه، غریبانه و بدون حضور حامیان همیشگی از صعود بازماندند.

شهروند به تیم ورامین نباخت و در واقع به قدرت سیاسی آنها باخت. کاش مازندران و شهر ساری هم نمایندگان قوی ای داشت تا نجاریان و یارانش اینگونه غریبانه و ناباورانه از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر ایران کنار نمیرفتند!

اما شهروند امسال بیش از حد متفاوت بود و حالا انتظارات از تیم شهروند زیاد شده و نجاریان و عوامل این باشگاه باید برای حفظ این تیم و حضوری قدرتمند در فصل آینده تلاش کنند و عزم‌شان را جزم کنند تا فصل آینده فوتسال ایران به چشم یک قهرمان واقعی شهروند شهر ساری را بشناسد.

حالا دیگر به این تیم جوان می‌شود افتخار کرد و ساروی ها بعد از سال ها حضور در لیگ برتر می‌توانند به قهرمانی در سال های آینده امیدوار باشند.