معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران : مازندران از سوی مسئولین ورزشی کشور و فدراسیون ها باید بطور ویژه دیده شود

عادل عالیشان معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان رامسر گفت : حرکت ورزش هیچوقت متوقف نخواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، عادل عالیشان معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان رامسر گفت : حرکت ورزش هیچوقت متوقف نخواهد شد.

وی افزود : در بحث ساخت و ساز در استان مازندران شهرستان رامسر لایقش هست و جز اولویت ها میباشد.

عالیشان بیان داشت : ۵۰ هیات استانی به‌ غیر از چوگان در استان مشغول فعالیت هستند و ۸۰۰ هیات شهرستانی در سطح استان که انشالله بتوانیم خواسته های به حق جوانان رو رفع کنیم .

معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مدال آوری های ورزشکاران استان نمیتوان به نام کسی صادر کرد گفت : در سال ۹۶ ، ۴۹۳ مدال کسب شده فقط از مسابقات بین المللی آسیایی و جهانی ثبت شده این امار سال گذشته ۹۷ ، ۵۷۴ مدال و امسال تا پایان آذر ۳۰۰ نفر قهرمان جهانی ، آسیایی و بین المللی داریم که این مدال آوری های را کسی نمیتوان بنام خود مصادره کند این مرهون زحمات یک جامعه بزرگ ورزشی است.

وی افزود : ۱۳۸۲۳ مربی در رشته های مختلف در استان مازندران فعال هستند و ۹۰۰۰ داور در رشته های مختلف ، در استان مازندران تا پایان آذر ۱۷۵۰ باشگاه خصوصی مجوز صادر شد که این آمار تا پایان سال بیش از ۲۵۰۰ خواهد رسید.

عالیشان همچنین بیان داشت : مازندران سهم افتخار آفرینی زیادی در میادین مختلف دارد و باید از سوی مسئولین کشوری ، فدراسیون ها بطور ویژه دیده شود.

معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه استاندار مازندران در بحث ورزشی بسیار حمایت میکنند گفت : اگر حمایت حسین زادگان استاندار مازندران نبود ورزشگاه شهید وطنی به بازی های لیگ برتر نمیرسید با حمایت استاندار توانستیم ظرف ۱۵ روز این ورزشگاه را آماده کنیم تا مردم ما در سطح لذت ببرند و طبعا شادابی و نشاط اجتماعی در استان شاهد بودیم.

وی هچنین افزود : هیات های استانی موظفند اگر پولی از اداره کل ورزش و جوانان دریافت میکنند سهم غرب هم نیز دریافت کنند و حضور موثر در منطقه غرب استان داشته باشند.

عالیشان گفت : ما در هیات های استان با اعتماد به جوانان توانستیم کارهای بزرگ انجام دهیم کار بزرگ آدم بزرگ میخواهد و در شهرستان های نیز همنینطور خواهد بود کار بزرگ فواید خوبی برای شهرستان ها دارد.

معاونت توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان نیز بیان داشت : اگر هیاتی بتواند میزبانی یک رویداد بین الملی در سطح استان را بگیرد دستگاه های استانی نیز پای کار میباشند.