اطلاعیه مدیریت سایت در خصوص قالب جدید سایت مازند اسپرت + نظرسنجی

مازند اسپرت : با سلام خدمت تک تک بازدید کننده های عزیز ؛ بعد از چندین سال فعالیت با قالب قدیمی به درخواست بازدیدکننده های عزیز و برای هر چه بهتر شدن فعالیتمان و جلب رضایت شما عزیزان تصمیم به تغییر قالب و ظاهر سایت گرفته ایم .   امیدواریم این قالب جدید که امکانات […]

indexمازند اسپرت : با سلام خدمت تک تک بازدید کننده های عزیز ؛ بعد از چندین سال فعالیت با قالب قدیمی به درخواست بازدیدکننده های عزیز و برای هر چه بهتر شدن فعالیتمان و جلب رضایت شما عزیزان تصمیم به تغییر قالب و ظاهر سایت گرفته ایم .

 

امیدواریم این قالب جدید که امکانات زیاد و متنوعی را در خود جای داده است و در آینده هم امکانات جدیدتری هم به آن اضافه خواهد شد بتواند رضایت شما کاربران عزیز و دوست داشتنی که انگیزه اصلی ما برای هدایت این پایگاه خبری هستید را جلب کند .

بر خود واجب دانستیم تا توضیح کوتاهی در خصوص امکانات جدید برای شما عزیزان ارائه کنیم که در ادامه به این توضیحات را مشاهده میکنید .

اسلایدر بالا :

در بخش اسلایدری که در بالای سایت قرار دارد ؛ هر هفته اخبارهای خاص و همچنین تبلیغات ها، اطلاعیه ها و فراخوان های مربوط به سایت در این قسمت قرار خواهد گرفت .

باکس گزارش تصویری :

در این بخش منتخب گزارشات تصویری اختصاصی مازند اسپرت که بیشترین بازدید را در طول هفته داشته است را به صورت رندوم نشان میدهد و دوستان برای مشاهده آرشیو گزارش تصویری باید به بخش منو ها و آرشیو گزارش تصویری مراجعه کنند . برای ورود به بخش آرشیو گزارش تصویری ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

اخبارويژه:

این بخش منتخب اخبار های سایت  از تمامی مجموعه ها را به صورت اتفاقی نشان میدهد .

مشروح اخبار :

در این بخش اخبارهای تولیدی سایت مازند اسپرت و اخبار اختصاصی مربوط به ورزش استان قرار خواهد گرفت و به دلیل اینکه سرعت لود سایت بهتر باشد از صفحه بندی در این بخش خودداری کردیم و دوستان برای بدست اوردن خبرهای از دست رفته میتوانند به قست ( منو – آرشیو اخبار  ) مراجعه کنند تا اخبارهای مربوطه را بدست اوردند .دوستان  برای ورود به بخش آرشیو مشروح اخبار ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

تب اخبار ایران و جهان / اخبار استان :

بخش اخبار ایران و جهان سایت مازند اسپرت به نوعی فعال ترین بخش در قالب جدید می باشد و بیش از ۶ نویسنده این بخش را مدیریت میکنند که در این بخش مهمترین رویداد های ورزشی در جهان بروزرسانی میشود و همچنین در تب اخبار استان منتخب اخبار استانی که در بخش مشروح اخبار قرار داده میشود اینجا و در این بخش به نمایش گذاشته میشود. دوستان  برای ورود به بخش آرشیو اخبار ایران و جهان ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

یادداشت های ویژه :   

در این قسمت آخرین یادداشت های تحلیلی – انتقادی اختصاصی گروه خبری مازند اسپرت قرار گرفته خواهد شد . دوستان  برای ورود به بخش آرشیو یادداشت ها ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

مصاحبه ها و گفتگو :

در این بخش منتخب مصاحبه ها و گفتگوهای اختصاصی مازند اسپرت که بیشترین بازدید را در طول هفته داشته است را به صورت رندوم نشان میدهد و دوستان برای مشاهده آرشیو کامل مصاحبه ها و گفتگو ها باید به بخش منو ها و آرشیو مصاحبه و گفتگوها مراجعه کنند . برای ورود به بخش آرشیو مصاحبه و گفتگوها ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

بخش مربوط به جداول لیگ ها :

در این بخش به مانند قالب گذشته ، جداول لیگ هایی که تیم های مازندرانی در آن حضور دارند قرار گرفته است . این چند روزه خیلی از دوستان از ما در خصوص خالی بودن قسمت جداول سایت پرسیدن که باید در جواب این عزیزان بگوییم که این قسمت تا شروع لیگ ها خالی خواهد بود و در زمان شروع لیگ های مختلف ورزشی پر خواهد شد و شروع به فعالیت خواهد کرد . برای ورود به بخش آرشیو جداول سایت ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

خبرهاي ويديويي ورزشي :

در این بخش ویدئو های روز از ورزش ایران و جهان قرار خواهد گرفت و روزانه ۱۰ الی ۱۵ کلیپ جدید در این قسمت قرار میگیرد و شما عزیزان میتوانید از دیدن این کلیپ های زیبا لذت ببرید .  برای ورود به بخش آرشیو ویدئوهای ورزشی ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

کانال ویدئویی مازند اسپرت :

در این بخش ویدئو هایی اختصاصی مازند اسپرت از ورزش داخل استان قرار خواهد گرفت  و شما عزیزان میتوانید از دیدن این کلیپ های زیبا لذت ببرید .  برای ورود به بخش آرشیو کانال ویدئویی مازند اسپرت ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

یادداشت و تحلیل ها :

این قسمت هم به مانند بخش یادداشت های ویژه است با این تفاوت که در این قسمت آخرین یادداشت های تحلیلی – انتقادی اختصاصی و غیر اختصاصی مازند اسپرت قرار گرفته خواهد شد . دوستان  برای ورود به بخش آرشیو یادداشت ها و تحلیل ها ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

گیشه روزنامه ورزشی  :

در این قسمت که هر شب ساعت ۲۴ بروز رسانی میشود ، صفحه اول روزنامه های ورزشی کشور و حتی گاهی اوقات روزنامه های داخلی استان قرار خواهد گرفت . دوستان  برای ورود به بخش روزنامه ها ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

برنامه بازی های خانگی تیم های مازندرانی :

این بخش هم که چون در قالب قبلی هم وجود داشت ، همه کاربران عزیز با ان آشنایی کافی دارند . در ای قسمت برنامه بازی های خانگی تیم های مازندرانی قرار خواهد گرفت .

برای مشاهده برنامه کامل بازی های تیم های مازندران به قسمت( منو – برنامه بازی ها ) مراجعه کنید .

رنگ بندی ظاهر سایت :

در دومین گزینه از منو بالا قسمتی هست که کاربران مطابق میل خودشان میتوانند رنگ قالب را تغییر دهند ، این کاربر پسند بودن قالب و امکان تغییر رنگ توسط کاربر به نوعی یکی از امکانات خوب سایت است که به درخواست کاربران عزیز انجام گرفته است .

اخبار باشگاه :

از آنجایی که در سال ۹۴ با حمایت هیات فوتبال استان مازندران و شخص آقای هادی خلردی که کمک های زیادی در این زمینه به گروه خبری مازند اسپرت داشته اند این پایگاه خبری اقدام به ثبت باشگاه ورزشی کرده است و در حال حاضر در زمینه فوتبال و فوتسال ( آقایان و بانوان ) مشغول به فعالیت می باشد ، این بخش را به صورت اختصاصی به باشگاه مازند اسپرت اختصاص داده ایم و در این قسمت خبرهای مربوط به باشگاه ورزشی مازند اسپرت قرار خواهد گرفت . برای ورود به بخش باشگاه مازند اسپرت ( اینــــجا ) را کلیک کنید .

تماس با ما :

در این قسمت کاربران عزیز میتوانند مشخصات مدیران سایت را مشاهده کنند و با سایت به صورت مستقیم در ارتباط باشند . در این بخش سه قسمت ( اطلاعات تماس – فرم تماس – سایر اطلاعات ) وجود دارد که کابران میتوانند از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشند . برای ورود به بخش تماس با ما ( اینـــــجا ) را کلیک کنید .   

معرفی اعضا و خبرنگاران و عکاسان سایت :

این قسمت مربوط به اعضای سایت می باشد . خبرنگاران و عکاسان و مدیران سایت در این قسمت به صورت تصویری معرفی شدند. در سال های گذشته دوستان زیادی ادعای مدیریت این سایت را داشتند و حتی گهگداری شنیده میشد که در ادارات مختلف از اسم این سایت سو استفاده هایی را هم کرده اند که برای برطرف شدن این مشکل و شناخت تمامی اعضای سایت این بخش را درست کردیم تا همه ورزشی های استان خبرنگاران و عکاسان سایت خبری تحلیلی مازند اسپرت را به طور کامل بشناسند . این را هم بگوییم که مازند اسپرت به جز این عزیزان هیچ مدیر و یا خبرنگار و یا عکاس دیگری ندارد . برای ورد به بخش معرفی اعضای سایت مازند اسپرت ( اینـــــــجا ) را کلیک کنید .

نتایج زنده بازی های تیم های مازندرانی :

این قسمت که به نوعی جدیدترین و بهترین بخش سایت مازند اسپرت است هنوز به طور کامل راه اندازی نشده است و انشالله در چند وقت اخیر کامل خواهد شد و با استارت لیگ های مختلف این قسمت هم استارت خواهد خورد . این قسمت به نوعی به سبک سایت های ورزش سه و سایت نود می باشد که به صورت اختصاصی برای ورزش مازندران طراحی شده است و مطمئنن میتواند بخش جالبی برای بازدید کننده های سایت باشد . (( منتظر افتتاح این قسمت باشید )) .

برای ورود به بخش نتایج زنده بازی های نماینده های مازندران ( اینـــجا ) را کلیک کنید .

***************************

و اما نظر سنجی در خصوص قالب جدید مازند اسپرت :

امیدواریم در قالب جدید توانسته باشیم نیاز های شما کاربران عزیز را تا حدودی برطرف کنیم و خوشحال خواهیم شد ما را از نظرات و انتقادات و پیشنهادات خودتان مطلع کنید و در زیر همین پست نظر خودتان را در خصوص قالب جدید برای ما عنوان کنید .

آیا از قالب جدید سایت مازند اسپرت رضایت دارید ؟ چه پیشنهادات و ایده هایی برای بهتر شدن سایت دارید ؟

خوشحال خواهیم شد نظرات خودتان را به ما بگویید ….

منتظر نظرات سازنده شما عزیزان هستیم