مشکل صدور کارت بازیکنان نساجی حل شد/برد برابر استقلال را تقدیم مهاجری می‌کنیم

مربی نساجی مازندران گفت:همه برای موفقیت تیم تلاش کردند تا بتوانیم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی یکتا مدیر رسانه باشگاه نساجی در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: همان‌طور که شاهد هستید آقای مهاجری به احترام همه خبرنگاران در نشست خبری حضور پیدا کردند اما به‌دلیل اینکه زمان سفر ما طولانی شد و همچنین آقای مهاجری به‌دلیل کسالتی که دارند، تصمیم گرفتند صحبت نکنند.

در ادامه حسن بادامکی مربی نساجی مازندران گفت: بعد از بازی با مسجدسلیمان به‌دنبال اتفاقی که برای سرمربی ما افتاد، روزهای سختی را سپری کردیم اما در ادامه با همت تک‌تک اعضای کادر فنی، پزشکی، پشتیبانی و تدارکات و مدیریت‌مان و باز هم در همان شرایط با راهنمایی‌های آقای مهاجری توانستیم تمرینات خوبی را برگزار کنیم.

وی افزود: همه با هم و یکدل برای موفقیت تیم تلاش کردند تا بتوانیم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

مربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از هواداران که همیشه حامی این تیم بودند و حتی دیشب با استقبال بسیار خوبی که از تیم داشتند، تلاش مضاعفی را برای ما واجب کردند، به‌رغم اینکه همه همدل بودیم تا برای بازی با استقلال همه وجودمان را بگذاریم، هواداران با آمدن‌شان مقابل هتل انرژی مضاعفی را به ما تزریق کردند.

بادامکی در ادامه ضمن تشکر از مالکان باشگاه عنوان کرد: جلسه خوبی با اعضای تیم برگزار کردند، درد دل همه اعضای تیم را شنیدند و قول‌های مساعدی دادند تا به تیم همه‌جوره کمک کنند، این‌ها همه باعث شد که ما یک گروه قوی و متشکل از تمام اعضای تیم‌مان را داشته باشیم تا در یک بازی خوب مقابل استقلال که اول از همه با برد استقلال که این روزها با چندین برد پیاپی شرایط بسیار خوبی دارد، بتوانیم این برد را تقدیم کنیم اول از همه به شخص آقای مهاجری که بسیار بسیار زحمت کشیدند و بعد از آن به مردم خوب قائم‌شهر که این همه ما را مورد لطف و حمایت خودشان قرار دادند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکل صدور کارت بازیکنان بیان کرد: آخرین خبری که به ما دادند این مشکل رفع شده و انشاالله که بتوانیم به‌موقع و با توجه به نیازمان از آنها استفاده کنیم.

مربی نساجی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا در بازی با استقلال آقای مهاجری روی نیمکت می‌نشیند؟ گفت: حضور آقای مهاجری به همه ما انرژی داده، باید به پزشک‌شان صحبت شود، انشاالله فردا آقای مهاجری را روی نیمکت داشته باشیم.

دیدار دو  تیم نساجی و استقلال تهران فردا در استادیوم وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.