اگر مقابله با خوی متکبرانه توطئه است من آن را قبول دارم !

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پاسخ اظهارات مالک این باشگاه را داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علیرضا اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از فرهاد صنیعی‌فر مالک این باشگاه انتقاد کرد.

در ادامه صنیعی‌فر ضمن انتقاد از رفتارهای صورت گرفته در نساجی مدعی شد که اسدی یکی از عوامل اعتصاب بازیکنان این تیم در روزهای اخیر بوده است.

بعد از این اظهار نظر علیرضا اسدی در واکنش به اظهارات فرهاد صنیعی‌فر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: مالک باشگاه مدعی شده من یک ماه است که در نساجی هستم اما ظاهرا  حافظه او ضعیف است. من دو ماه و ۱۲ روز است که در نساجی فعالیت می‌کنم. دوم اینکه او اعلام کرده ما بحران ایجاد کردیم،‌اگر بحران این است که در مقابل خوی متکبرانه حرف حق بزنم من این بحران‌سازی را قبول دارم.

وی افزود: وظیفه مدیرعامل هدایت تیم به سمت هدف است. با ادبیات پوپولیستی نمی‌شود راه به جایی برد. آقایان از ۶ نفر تدارکات باشگاه نساجی به ۴ نفر از آنها حقوق نداده‌اند و شما فکر می‌کنید آیا قرار بود رویه عادی اتفاق بیفتد؟ وقتی شما رویکرد صحیحی برای اصلاح نداری معلوم است که به دنبال زمان خریدن هستی. شما از تدارکات نساجی بپرسید که چند ماه است حقوق نگرفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه نساجی تأکید کرد: مشکل عدم صدور کارت بازیکنان، پرداختی به آنها از شما است نه از من. من با فدراسیون فوتبال در زمان آقای کفاشیان ساکت و تاج کار کردم و سوال کنید آنها در چه وضعیتی قرار داشتند که من برایشان کار می‌کردم. چرا باید توطئه کنم که بازیکنان اعتصاب کنند؟ برای بازی با استقلال عدم تعهدات شما (صنیعی‌فر) باعث ایجاد معضل شده اما همه باشگاه‌ها با این قضیه برخورد عاقلانه دارند ولی شما یک رفتار دیگر می‌کنید.

اسدی تصریح کرد: شما مدعی هستید با رضا حدادیان مشکلات را حل می‌کنید اما مصاحبه امروز حدادیان خطاب به شماست و مخاطب اصلی شما هستید. صحبت رضا حدادیان یعنی رفتار خودسرانه شما و رضایت از عملکرد مدیرعامل. من نه در باند کسی هستم و نه وارد این مسائل می‌شوم ولی باید امانت‌داری هر دو طرف را بکنم. آقای مهاجری شاهد است که قبل از بازی با نفت‌آبادان او حتی نمی‌خواست در تیم باقی بماند و من با او جلسه مفصلی برگزار کردم که در نهایت اطمینان کرد در تیم بماند. آیا حالا که او مریض است باید با این ادبیات صحبت کنید؟

مدیرعامل نساجی خاطرنشان کرد: شنیده‌ام صنیعی‌فر مدعی شده می‌خواهد پاداش ویژه بدهد اما من از شما سوال می‌کنم اگر ایران عراق را شکست می‌داد پاداش نمی‌گرفت؟‌ پاداش ویژه یا غیر ویژه منوط به این است که شما مشکلات را حل کنید و عدم تعهد شما باعث شده تا این اتفاقات رخ دهد. صادر نشدن کارت ۵ بازیکن تیم باعث ایجاد مشکلات در این فصل شد و شما حتی این مسئولیت را هم نمی‌خواهید قبول کنید.

وی خاطرنشان کرد: اگر این اشکالات و عدم تعهدات شما توطئه است توطئه من است همه آنها را قبول دارم هیچ اصراری هم به ماندن ندارم و اینکه او مرتب می‌گوید اعتصاب‌کنندگان می‌خواهد فرار رو به جلو کند چون قضیه خیلی ساده است. بازیکنان پولشان را می‌خواهند و شما به وظیفه خودتان عمل نکردید.

اسدی در پایان در خصوص اظهارات صنیعی‌فر مبنی بر نقش دهقانی در اعتصاب بازیکنان گفت: دهقانی هر چه از دستش برمی‌آمده برای تیم به عنوان یک سرپرست انجام داده و اگر دوستان می‌خواهند با این ادبیات افراد را تخریب کنند فقط مشکل خودشان است.