عطایی: ۴-۵ سال بود که در مشهد پیروز نشده بودیم/ از روند کلی کاله رضایت دارم

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: ۴-۵ سال بود که در مشهد موفق به کسب پیروزی نشده بودیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی در گفت‌وگویی، درمورد شرایط تیم والیبال کاله آمل در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از روند کلی تیم در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر رضایت دارم. شک ندارم رفته رفته به ثبات خواهیم رسید. ما تاکنون خیلی خوب بازی کرده‌ایم و تنها در دیدار مقابل شهرداری وارمین عملکرد بدی داشتیم. آن روز اصلاً روز ما نبود و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل سپاهان که با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم خیلی خوب بودیم. در این مسابقه کاملاً مسلط بودیم و حق‌مان شکست نبود. در دیدار با سپاهان تنها ۸ امتیاز بد بازی کردیم و در نهایت بازنده میدان شدیم. اشتباهات کوچکی داشتیم که در تلاش هستیم آنها را رفع کنیم. تیم شهداب در این هفته‌ها نشان داده عملکرد خوبی خارج از خانه‌اش دارد و ما را هم اذیت کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله درخصوص دیدار با پیام در هفته گذشته و پیروزی مقابل این تیم خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما ۴-۵ سال بود که در مشهد به پیروزی نرسیده‌ بودیم، اما این بار توانستیم به هدف خود برسیم. خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی داشتند و توانستیم میزبان خود را شکست دهیم. خودمان تصور می‌کردیم بازی سخت‌تر مقابل پیام داشته باشیم، اما اینگونه نشد.

عطایی درمورد بازی هفته ششم مقابل پیکان به میزبانی آمل، گفت: ما و پیکان در جدول رده‌بندی نزدیک بهم قرار داریم. شرایط بازیکنان‌مان هم بسیار شبیه به هم است. بازی تیم‌های کاله و پیکان در سال‌ها اخیر همیشه جذاب بوده است. امیدوارم این بار هم شرایط اینگونه باشد و در نهایت ما بتوانیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال، عنوان کرد: به هر حال شرایط انتخابات فدراسیون خاص است. امیدوارم در نهایت فردی انتخاب شود که بتواند بیشترین کمک را به والیبال بکند. گزینه‌های خوبی در جمع نامزدها هستند و قطعاً شایسته‌ترین فرد انتخاب خواهد شد.