برپایی کارگاه آموزشی بهرام میرزائیان پیش از اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی کشور + تصاویر

طی اقدامی جالب توجه و نو از سوی هیات جودو استان مازندران، بهرام میرزائیان پیش از اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی کشور برای جودوکاران مازندران کارگاه آموزشی برگزار کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طی اقدامی جالب توجه و نو از سوی هیات جودو استان مازندران، جمعه هفدهم آبان بهرام میرزائیان رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان مازندران و عضو هیات علمی دانشگاه پیش از اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی کشور برای جودوکاران مازندران کارگاه آموزشی مدیریت استرس برگزار کرد.

حامی رئیس هیات جودو استان مازندران که تحول جالب توجه ای در جودو استان بپا کرده است در خصوص این ابتکار جدید اظهار داشت : این کارگاه آموزشی تحت عنوان استرس ورزشی و راهبردهای مقابله با آن با تدریس بهرام میرزائیان رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان مازندران و عضو هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: آشنايي با مفهوم استرس، نقش استرس بر عملکرد ورزشکاران حرفه ای در مسابقات و عوامل وابسته به آن، شناختن يك مدل تبيين مقابله ها، شناسايی نشانه های استرس ، شناسايی راهبردهاي مقابله با استرس ، توصيف هر يك از اين راهبردها ، تمرين آرامسازی و تمرين خود گويی های سازگارانه از سرفصل های این کارگاه آموزشی بود.

رئیس هیات جودو استان مازندران مقابله با استرس و ایجاد اعتماد به نفس را یکی از مهمترین اهداف هیات جودو در این کارگاه عنوان کرد و افزود : مربیان و اعضای تیم جودو جوانان استان مازندران و تیم تاتار کوراش استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در این کارگاه حضور داشتند .