پایان بلاتکلیفی بابلی ها/اکبر پرهیزکار مدیرعامل رایکا بابل شد

بعد از چندین هفته بلاتکلیفی و وضعیت نابسامان رایکا در لیگ دسته یک فوتبال کشور حالا مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رایکا بابل که با کش و قوس فراوان سهمیه خونه به خونه را خریداری کرده بود تا سهیمه مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور حفظ شود، نتوانست نتایج چندان خوبی کسب کند و مشکلات مدیریتی و فنی این تیم سبب شد تا رایکا در انتهای جدول لیگ قرار بگیرد.

این نتایج ضعیف و غیبت طولانی مدت مالکان و همچنین استعفای مدیرعامل سبب شد تا رایکا پوست اندازی کند.

در هفته‌های گذشته جابجایی‌های خوبی در باشگاه رایکا اتفاق افتاد که یکی از این جابجایی‌ها، انتخاب هادی شکوری فوتبالیست اسبق استقلال تهران به‌عنوان مالک جدید و همچنین سرمربی در تیم رایکا بابل معرفی شود.

شکوری هم تیم را از مالکان جوان که مشخص نبود در کجا به سر می‌بردند ،گرفت و هم هدایت تیم را بعنوان سرمربی قبول کرد.

اما بعد از این جابجایی‌ها، شکوری برای پر کردن جای مدیرعامل باشگاه، دست روی خوب گزینه‌ای از مازندران گذاشت تا مدیرعاملی بومی را برای تیمش انتخاب کرده باشد.

اکبر پرهیزکار که نساجی چی‌ها قدرش را به خوبی ندانسته بودند به عنوان مدیرعامل جدید رایکا بابل معرفی شد تا حالا بابلی‌ها خیالشان از بابت مدیریت تیم راحت شود.

 پرهیزکار از مدیران قوی و با تجربه مازندرانی است که خودش از جنس فوتبال است و درد فوتبالی ها را به خوبی می داند و حالا قطعا حال رایکا با پرهیزکار، شکوری و کادر مازندرانی اش عالی خواهد شد.

 پرهیزکار اهل غرب استان مازندران است و سرپرستی تیم نوژن در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سرپرستی تیم بوکس در لیگ برتر کشور،کشور، سرمربی منتخب فوتبال اسطورهای استان و معاون اجرای باشگاه نساجی در لیگ برتر گوشه‌ای از سوابق این مدیر مازندرانی است.