گزارش تصويري و حواشي ديدار تيم هاي سپيدرود رشت و صنعت ساري

به گزارش مازند اسپرت ؛ در این دیدار که عصر چهارشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.   سایت باشگاه سپید رود رشت حواشی این دیدار را اینگونه بیان کرد : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری در ادامه رقابت […]

sanaaattttبه گزارش مازند اسپرت ؛ در این دیدار که عصر چهارشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

 

سایت باشگاه سپید رود رشت حواشی این دیدار را اینگونه بیان کرد :

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته کشور به مصاف هم رفتند که مهمترین حاشیه این دیدار ، آسیب دیدگی دروازبان تیم صنعت ساری و انتقالش به بیمارستان بود .

این مسابقه حاشیه هایی نیز داشت که مهمترین آن ، آسیب دیدگی محمد سیاهی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری بود که وی با آمبولانس به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی یکی از حملات تیم فوتبال سپیدرود رشت ، محمد سیاهی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری با یکی از مدافعان تیمش برخورد کرد که این برخورد موجب آسیب دیدگی هر دو بازیکن شد.

البته آسیب دیدگی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری شدیدتر بود و وی برای لحظانی نیز بیهوش شد که این امر باعث ناراحتی بازیکنان دو تیم شد که یکی از بازیکنان تیم صنعت ساری نیز با دیدن این صحنه ، اشک می ریخت.

آسیب دیدگی شدید دروازبان صنعت ساری باعث شد تا تمامی نیمکت نشینان تیم فوتبال صنعت ساری و مسئولان برگزاری این دیدار وارد زمین شوند که پس از آن، آمبولانس حاضر در ورزشگاه نیز وارد زمین بازی شد تا دروازبان تیم صنعت ساری را به بیمارستان منتقل کنند.

هنگامی که محمد سیاهی دروازبان تیم صنعت ساری را می خواستند با برانکاد داخل آمبولانس قرار دهند وی به هوش آمد و خود پس از دقایقی برای اطمینان از وضعیتش سوار آمبولانس شد و به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد که به هوش آمدن دروازبان تیم صنعت ساری باعث خوشحالی بازیکنان ، نیمکت نشینان دو تیم و همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد، البته حال این دروازبان نیز مساعد گزارش شده است.

پس از خروج آمبولانس از ورزشگاه شهید عضدی رشت و به دلیل عدم وجود آمبولانس دیگری این بازی متوقف شد تا پس از دقایقی با ورود یک آمبولانس دیگر این بازی با بیش از هفته دقیقه تاخیر ادامه یافت.

تیم فوتبال سپیدرد رشت پس از سه پیروزی متوالی در بازی چهارم خود در رشت برابر تیم صنعت ساری قرار گرفت که انتظار می رفت تیم سپیدرود در این بازی نیز به برتری دست یابد تا همچنان با فاصله زیاد در صدر جدول قرار داشته باشد اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

ابتدا تیم فوتبال صنعت ساری در دقیقه هشتم توسط مجتبی نوروزی به گل برتری دست یافت اما تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه ۶۸ توسط سیدهادی موسوی به گل تساوی دست یافت .
بهزاد داداش زاده مربی گیلانی و اهل شهرستان رشت هدایت تیم فوتبال صنعت ساری را بر عهده داشت که وی سابقه بازی در تیم های فوتبال استقلال رشت ، پرسپولیس تهران و استقلال تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بارش باران که از صبح امروز در رشت آغاز شده ، هنگام برگزاری این مسابفه شدت گرفت به طوری که فقط حدود ۵۰۰ تماشاگر به ورزشگاه شهید عضدی رشت آمده بودند تا از نزدیک شاهد تماشای این دیدار باشند.

با توجه به بارندگی بسیار شدید ، دو تیم در آغاز نیمه دوم با پیراهن های دوم خود وارد زمین مسابقه شدند تا بتوانند دقایقی با لباس های خشک به مسابقه ادامه دهند البته بارش باران و لغزنده بودن زمین بازی ، روی کیفیت این مسابقه تاثیر منفی گذاشته بود.

به هر حال تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سه پیروزی متوالی ، در دیدار چهارم خود برابر تیم فوتبال صنعت ساری متوقف شد اما با کسب ۱۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۴۰ تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر نمایندگان استان گیلان در گروه چهارم این مسابقات قرار دارند.

سپیدرود ۱ ( هادی موسوی دقیقه ۶۸) – ۱ ( مجتبی نوروزی دقیقه ۸) صنعت جوان

پیام وحدت کاشمر ۳ – ۰ توسعه کیش ( عدم حضور توسعه کیش)

شاهین شهرداری بوشهر ۳ – ۰ رهپویان رضوانشهر ( عدم حضور رهپویان رضوانشهر)

فولاد ب اهواز ۲ – ۱ شهرداری ارومیه

الوند همدان ۲ – ۲ خلخال دشت خلخال

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – چهارشنبه ۶ آبان ماه نود و چهار – هفته چهارم لیگ دسته دوم آزادگان – گروه چهارم

ساعت: ۱۵:۰۰ – ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت

تماشاگر: ۵۰۰ نفر

IMG_9605

داور: سعاد وفا پیشه

کمک داوران: احمد کاظملو ، رامین بابایی

داور چهارم: مجتبی رحیمی

کارت زرد:

حامد حاحتی دقیقه ۳۵ (سپیدرود) – عباس قاریان دقیقه ۶۵ (صنعت جوان)

IMG_9614

سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه ۷۱ میثم تهی دست)، ابوذر رحیمی، هادی تامینی، محمد همرنگ، حامد حاجتی (از دقیقه ۴۶ حامد پورعمرانی)، میعاد یزدانی، امین ترکاشوند (از دقیقه ۶۹ میثم فردوسی)، سید محمد میری، افشین چاووشی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

صنعت جوان ساری:

IMG_9619

محمد سیاهی ( از دقیقه ۵۴ افشین ولی نژاد شهابی)، علی رضا رمضانی (از دقیقه ۶۰ وحید عنایتی)، کیوان محمدنژاد، مجتبی نوروزی، امید فرهنگ دوست (از دقیقه ۸۴ سهیل اصغرزاده)، عباس قاریان، مهدی دستاوان، مهدی فردادی، رضا نیک نظر، محمد بختیاری، سید کاظم ساداتی.

سرمربی: بهزاد داداش زاده.

IMG_9652

شرح بازی:

نبرد صدرنشین گروه چهارم با قعرنشین گروه، بدون توجه به رتبه دو تیم در جدول رده بندی بسیار حساس تر از آن چیزی است که قابل تصور باشد.

چرا که از یک سو نبرد سنتی گیلان و مازندران را در این مسابقه شاهد هستیم و از سوی دیگر داربی دو مربی رشتی در دو سوی نیمکت را نظاره خواهیم کرد. علی نظرمحمدی مربی جوان و موفق سپیدرود در یک سو و بهزاد داداش زاده ملی پوش سابق رشتی که از هفته سوم سکان تیم ساروی را در دست گرفته و در نخستین تجربه اش در هفته گذشته موفق شد تا نخستین پیروزی را برای مازنی ها به ارمغان بیاورد.

از سوی دیگر علی چیلاورت بدون فرشاد اسماعیل زاده، محمد دادرسی و میلاد پورمحسن مصدوم موفق شده تا با سه برد خیره کننده یکه تاز گروه باشد و برای اینکه هیچ چیز را به دست سرنوشت نسپارد قصد ندارد تا از این سه امتیاز خانگی به سادگی بگذرد. علی نظر که در سه بازی پیشین خود با ترکیبی تقریبا ثابت گام به زمین گذاشته است، احتمالن در این بازی هم سنت شکنی نخواهد کرد.

IMG_9663

نیمه نخست:

همان گونه که پیش بینی می شد سپیدرود با حداقل تغییر نسبت به سه بازی گذشته خود گام به زمین مستبقه گذاشته بود و تنها از امین ترکاشوند که در بازی پیشین محروم بود از ابتدای بازی سود می برد.

صنعت ساری از تنها موقعیت ابتدای بازی خود سود جست و در دقیقه ۸ بر روی یک ضربه ی کرنر موفق شد تا از سپیدرود پیش بیفتد.

در ادامه سپیدرود بر روی یک ضربه ایستگاهی و شوت دقیق افشین چاووشی می توانست در دقیقه ۲۳ بازی را به تساوی بکشاند که محمد سیاهی توپ را از زیر تاق دروازه بیرون کشید.

در دقیقه ۲۶ اشتباه دروازه بان صنعت و تیزهوشی حامد حاجتی می توانست سپیدرود را از حریف پیش بیاندازد که در آخرین لحظه توپ توسط مدافع ساری به کرنر فرستاده شد.

ضربه کرنر در یک رفت و برگشت زیر پای چاووشی رسید که شوت محکم او از روی خط شش قدم توسط مدافع صنعت جوان از روی خط دروازه به خارج فرستاده شد.

در دقیقه ۴۵ ضربه سر امین ترکاشوند در یک حالت نامتعادل به افشین چاووشی رسید که ضربه چاووشی راهی به دروازه صنعت پیدا نکرد.

در نهایت نیمه نخست علی رقم حملات گسترده سرخ پوشان با همان یک گل به سود صنعت ساری خاتمه یافت.

نیمه دوم:

مسابقه در نیمه دوم با دو وقفه ده دقیقه ای آغاز شد و بازیکنان دو تیم مجبور شدند تا در سرمای هوا و زیر بارش یاران همچنان خود را گرم نگه دارند.

سرانجام سرخ پوشان شهرباران مزد حملات خود را در دقیقه ۶۸ گرفتند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

شوت حامد پورعمرانی در دقیقه ۷۷ با اختلاف ناچیز از کنار دروازه صنعت ساری به خارج رفت.

پس از گل تساوی ضربه سر هادی موسوی پس از برخورد به تیرک افقی از روی خط دروازه به خارج رفت که سپیدرودی ها معتقد بودند که توپ از روی خط رد شده است.

در نهایت حملات سرخ پوشان برای گشودن دروازه حریف که با ضد فوتبال و وقت کشی ساروی ها همراه بود ره به جایی نبرد و صنعت ساری با غنیمت گرفتن یک امتیاز از شهرباران به خانه بازگشتند و سپیدرود هم با تک امتیازی که گرفت همچنان در صدر گروه چهارم باقی ماند.

شرح گل:

IMG_9648

سپیدرود ۰-۱ صنعت جوان: ضربه مواج کرنر از جناح راست سپیدرود با ضربه محکم و دقیق مجتبی نوروزی موجب شد تا صنعت از میزبان پیش بیفتد.

IMG_9659

سپیدرود ۱-۱ صنعت جوان: سانتر زیبای ابوذر رحیمی و ضربه سر چکشی و سنگین هادی موسوی دروازه مهمان را گشود تا همه چیز از نوع آغاز شود.

اتفاق ویژه:

۱) بارش شلاقی باران پاییزی رشت موجب شد تا هم مسابقه با ده دقیقه تاخیر آغاز شود و هم از تعداد تماشاگرانی که حاضر باشند تا در زیر این باران در صندلی های خیس ورزشگاه بنشینند کاسته شود.

۲) سپیدرود در نیمه دوم به دلیل بارش شدید باران از پیراهن دوم خود استفاده نمود و با لباس سفید مسابقه را آغاز نمودند و تیم صنعت ساری هم با پیراهن دوم خود به رنگ نارنجی وارد زمین شدند.

۳) در ابتدای نیمه نخست دروازه بان صنعت ساری پس از برخورد با مدافع خودی، بر روی زمین افتاد و ابتدا از سوی بازیکنان صنعت اعلام شد که وضعیت جسمانی وی رو به وخامت است و آمبولانس را به داخل مستطیل سبز کشاندند، در نهایت منجر به تعویض محمد سیاهی و اعزامش به بیمارستان شد.

۴) پس از رفتن آمبولانس داور مسابقه را به مدت پنج دقیقه متوقف نمود تا پس از بازگشت آمبولانس سوت آغاز را به صدا در آورد.

۵) علی رقم اینکه بازی در نیمه نخست بیش از ده دقیقه متوقف شده بود اما در کمال تعجب داور تنها ۷ دقیقه وقت تلف شده اعلام نمود!

 

براي مشاهده تصاوير در اندازه واقعي روي آنها كليك كنيد