پنج طرح ورزشی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد

حبیب حسین زادگان در حاشیه بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره شهرستان فریدونکنار از افتتاح ۵ طرح ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان مازندران خبر داد…

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه بهره برداری از سالن ورزشی روستای فِرِم بخش مرکزی فریدونکنار با اعلام این خبر گفت: سالن ورزشی روستای سارو رستم کلا بهشهر ، دو سالن ورزشی در روستاهای کولا و سنگتراشان ساری و خانه کشتی تنکابن از جمله طرح هایی است که این هفته به بهره برداری می رسد.

حسین زادگان هزینه اجرای این طرحها را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : همزمان با این طرحهای دولتی ، چند طرح بخش خصوصی هم شامل استخر و فضاهای سرپوشیده در استان بهره برداری می شود.
وی از اجرای هزارعنوان برنامه و جشنواره فرهنگی و ورزشی، هفته تربیت بدنی در مازندران خبر داد و گفت: با تحقق چند طرح مهم ورزشی و اجرای تعهدات و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان مازندران تا دهه فجر امسال، سرانه ورزشی استان از یک و دو دهم به یک و نیم مترمربع برای هر مازندرانی می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه برای ساخت سالن ورزشی روستای فِرِم بخش مرکزی فریدونکنار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد گفت: ۶ روستای بخش مرکزی این شهرستان از امکانات این سالن ورزشی بهره مند می شوند.