تکرار اشتباه با خرید سهمیه/ نابودی صنعت ساری تجربه نشد !

در حالی که استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سخت پیگیر خرید سهمیه لیگ یکی یا لیگ دویی برای مرکز استان بودند، گویا این امر محقق نشد تا ساروی ها که خودشان یک سهمیه لیگ سه ای توسط باشگاه ریشه دار شهدای ساری داشتند، در مرحله دوم لیگ دسته سوم هم یک نماینده داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سخت پیگیر خرید سهمیه لیگ یکی یا لیگ دویی برای مرکز استان بودند، گویا این امر محقق نشد تا ساروی ها که خودشان یک سهمیه لیگ سه ای توسط باشگاه ریشه دار شهدای ساری داشتند، در مرحله دوم لیگ دسته سوم هم یک نماینده داشته باشند.

بعد از رفع مشکلات نساجی، خونه به خونه و پیگیری امور فوتبالی غرب استان، برادران حسین زادگان تلاش فراوانی برای زنده کردن فوتبال مرکز استان در سطح بالای فوتبال کشور داشتند، اما با برخی بد قولی ها و کم کاری ها، حالا ساروی ها مجدد باید به حضور در لیگ سطح پایین دسته سوم فوتبال کشور رضایت دهند تا شاید با صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ماراتن سخت لیگ دسته سوم، خواسته ی استاندار و مدیرکل ورزش را برآورده کنند.

طبق شنیده ها ساروی ها باز اشتباه گذشته را تکرار کرده و با خرید سهمیه اینبار از مس شهر بابک در مرحله دوم لیگ دسته سوم حضور خواهند داشت!

اما پیشنهادی به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان داریم که ای کاش بجای خرید سهمیه در چنین لیگ سطح پایینی، از تیم ریشه دار و قدیمی شهدای ساری که خودش تمام مراحل را صعود کرده و به این سطح رسیده را حمایت می کردید نه خرید چنین سهمیه هایی!!

اما امیدواریم در سال منتهی به انتخابات مجلس، این سهمیه خریداری شده بازیچه دست سیاسیون یا فضای برای مانور تبلیغاتی این عزیزان نشود !