” جوان گرایی ” میراث گرانبهای حسین زادگان در ورزش مازندران

حسین زادگان قطعا روزی از ورزش مازندران خواهد رفت ولی هر زمانی ورزش را ترک کند میراثی از خود به یادگار گذاشته است که قطعا در زمان رفتنش کسی به دنبال جانشین نباشد و مدیرانی در ادارات و اداره کل حضور دارند که تک تک آنان می توانند یک مدیر کل باشند و راه موفق او را ادامه بدهند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،همیشه و درطی چند سال اخیر مازندران یکی از استانهایی بوده است که در ورزش ایران اسمش با افتخارآفرینی های ورزشکارانش می درخشد . باید بپذیریم، یکی از این دلایل، انتخاب مدیرانی برای ورزش استان بود که هم کار مدیریت بلد بودند و هم با ورزش بیگانه نبودند.

بهروز منتقمی،مرحوم خطیب، پریچهره، احمد سعادتمند و حالا حبیب حسین زادگان، مدیرانی هستند که مسلما ورزش مازندران همیشه و همه جا از آنان یاد خواهد کرد . در حالی که حدود پانزده روز به آغاز هفته تربیت بدنی باقی مانده است، حدود شش سال است که از مدیریت حبیب حسین زادگان بر ورزش استان مازندران می گذرد.

مردی که از خود میراثی به جا گذاشته است که پس از رفتنش شاید تا مدتها مازندران مدیرانی کاربلد و با دانش را در شهرستانهایش نیز خواهد دید . مشکلی که شاید در طول سالهای گذشته در ادارات ورزش مازندران وجود داشت و احساس میشد، حالا با اعتماد حسین زادگان به مدیران جوان، در مسیر حل شدن قرار گرفته است و مازندران این روزها در ورزش از غربی ترین تا مرکز، رقابت خوبی در میان شهرستانهایش احساس می کند .

مدیرکل ورزش جوانان استان مازندران با انتخاب رضایی بعنوان رئیس اداره ورزش وجوانان نکا، اعتماد به یک مدیر جوان را استارت زد و پاسخش را گرفت . مجتبی رضایی توانست ورزش نکا را به جایی برساند که روزهای خوبی را تجربه کند و حالا مدتهاست که در این سمت حضور دارد.

حسین زادگان پس از انتخاب مجتبی رضایی این راه را ادامه داد و حالا کار به جایی رسیده است که در اکثر شهرستانهای استان، مدیرانی کاربلد و شناخته شده حضور دارند که مسلما تک تک این شهر ها ثمره اش را احساس کرده اند و یا به زودی احساس خواهد کرد.

در غربی ترین نقطه استان هم حسین زادگان با انتخاب نیما علی رمجی رامسر را به روزهای خوبش نزدیک کرد تا جایی که رامسر در ورزشهای تیمی حرف اول را در استان زد و در ورزشهای انفرادی نیز خودی نشان داد.

تیم فوتبال شهروند رامسر در سال گذشته قهرمان لیگ برتر استان شد . بسکتبال رامسر عنوان قهرمانی در لیگ استان را تجربه کرد . والیبال رامسر روزهای خوبی را تجربه می کند و آرامش بعد از مدتها در ورزش این شهر مشاهده می شود و احساس رضایت در تمامی اقشار ورزش این شهرستان مشاهده می شود .

نیما علی رمجی در کارهای عمرانی هم در ورزش رامسر موفق بوده است و از خود آثاری به جا گذاشته است که همگان می توانند همیشه و همه جا از آن یاد کنند .

در تنکابن نیز در حالی که همه منتظر تغییر بودند، حسین زادگان با اعتماد به یک مدیر جوان به نام روح الله امین شکوهی کار را به جایی رسانده است که این شهرستان به شنیدن نام او در راس هرم ورزش شهرستان عادت کرده اند. حالا تنکابن در نظر سنجی مردمی سایت مازند اسپرت در صدر ادارات استان نیز قرار می گیرد تا ثابت شود انتخاب حسین زادگان بی دلیل نبوده است.

در یکی از شهرهای پر حاشیه ورزش مازندران نیز که به یک خواب خرگوشی فرو رفته بود با انتخاب یک مدیر کار بلد وجوان به نام مجید رضوی برای شهرستان چالوس، به زودی نیز حرفهای زیادی از ورزش این شهرستان خواهیم شنید .

از غرب استان که جدا شویم به شهرستان آمل و بابلسر می رسیم. در این دو شهرستان هم با انتخاب دو مدیر جوان با نام های اسماعیل پهلوان و یاسر ابراهیم زاده اکثر حواشی این شهر ها جمع شد و به خصوص اسماعیل پهلوان در آمل نشان داد که مدیرانی جوان و فعال در هرپستی می توانند بدرخشند.

از این مدیران جوان و کار بلد در تک تک شهر های مازندران حضور دارند و حبیب حسین زادگان به این راهش به نظر ادامه خواهد داد و مطمئنا مشکلات ورزش دیگر شهرها نیز حل خواهد شد .

در قائمشهر که هم با حضور فرشید قدیمی مدت هاست که ورزش این شهرستان در صدر استان قرار دارد .این روزها نیز پس از آنکه کار تا حدودی در شهرستانهای استان به پایان رسیده است و حسین زادگان خیالش راحت شده است حالا نوبت به اداره کل ورزش استان رسید .با تغییراتی که حسین زادگان در معاونینش بوجود آورد، روزهای خوبی در ورزش این استان در هر سه بخش با حضور عادل عالیشان و حسین دلیری و محمد رضا ییلاقی خواهیم داشت.

عالیشان و دلیری با ورزش بیگانه نیستند و در کنار جوانی و فعال بودن، با تجربه نیز هم هستند و ییلاقی هم جوان است و خوش فکر و قطعا به پیشرفت ورزش مازندران کمک خواهد کرد. در روابط عمومی هم انتخاب سجاد یگانه، مدیری جوان و با روابط عمومی بالا به نظر می رسد مشکلات این بخش ورزش استان را نیز حل خواهد کرد و بزودی ثمره تک تک این انتخابات در استان نیز به بار خواهد نشست .

حبیب ورزش مازندران، در این شش سال نشان داد ورزش مازندران را به خوبی می شناسد و حال پس از ادارات شهرستان ها ، اداره کل، نوبت به هیات های ورزش شهرستان رسیده است که با انتخاب میلاد تقوی در والیبال که ثمره اش را دیدیم و سپس با انتخاب فرزاد گوهردهی در مجمع هیات پزشکی استان ، حسین بریمانی در تکواندو ، روهام ابوطالبی در هیات همگانی و مدیرانی دیگر در ورزشهای مختلف که به زودی میراث و راه مدیران با تجربه هیات های مختلف استان ادامه خواهند داد، قطعا خواهیم شنید و ثمره اش را احساس می کنیم .

حسین زادگان قطعا روزی از ورزش مازندران خواهد رفت ولی هر زمانی ورزش را ترک کند میراثی از خود به یادگار گذاشته است که قطعا در زمان رفتنش کسی به دنبال جانشین نباشد و مدیرانی در ادارات و اداره کل حضور دارند که تک تک آنان می توانند یک مدیر کل باشند و راه موفق او را ادامه بدهند.