سردار آزمون از فرهاد مجیدی عبور کرد؛ در تعقیب علی کریمی!

سردار آزمون از فرهاد مجیدی عبور کرد؛ در تعقیب علی کریمی! ورزش > فوتبال ملی – مهاجم لژیونر فوتبال ایران این روزها درخشش خوبی در تیم ملی و باشگاه روستوف دارد. به گزارش مازند اسپرت ،سردار آزمون در پیامی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، از هواداران و دنبال کننده‌های خودش تشکر کرد. او به این […]

سردار آزمون از فرهاد مجیدی عبور کرد؛ در تعقیب علی کریمی!

ورزش > فوتبال ملی – مهاجم لژیونر فوتبال ایران این روزها درخشش خوبی در تیم ملی و باشگاه روستوف دارد.

به گزارش مازند اسپرت ،سردار آزمون در پیامی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، از هواداران و دنبال کننده‌های خودش تشکر کرد.

او به این خاطر که تعداد دنبال‌کننده‌هایش به ۳۹۹ هزار نفر رسیده و به ۴۰۰ هزار نزدیک شده، پیشاپیش  رسیدن به این تعداد را تبریک گفت. 

به این ترتیب سردار آزمون یکی از پرهوادارترین فوتبالیست‌های ایرانی شد. او موفق شد از علی‌رضا حقیقی با ۳۷۳ هزار دنبال‌کننده، فرهاد مجیدی با ۳۶۸ هزار دنبال‌کننده، مهدی طارمی با ۳۲۰ هزار دنبال‌کننده و حنیف عمران زاده با ۲۴۲ هزار دنبال‌‌کننده عبور کند. (این افراد لزوما پردنبال کننده‌ترین فوتبالیست‌ها نیستند.)

حالا سردار آزمون یکی از نزدیک‌ترین افراد به علی کریمی و در تعقیب این مرد ۴۷۵ هزار دنبال‌کننده‌ایست. او با عبور از فرهاد مجیدی از یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های ایران عبور کرده و حالا در تعقیب اسطوره قرمزها است.

سردار آزمون به عنوان یک بازیکن ملی که در هیچ یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی نکرده، طرفدارانی از هر دو تیم دارد و روند رو به رشد او باعث شده تا به این تعداد دنبال‌کننده برسد. 

جالب است که حساب باشگاه پرسپولیس ۱۸۲ هزار و باشگاه استقلال ۱۵۰ هزار دنبال کننده دارند، اما بازیکن‌های این‌ تیم‌ها طرفداران بیشتری به خود می‌بینند!