وعده های بزرگ بهمن فروتن؛ شموشک و فوتبال نوشهر یک قدم تا احیا!

بهمن فروتن مربی کهنه کار فوتبال ایران و سرمربی اسبق شموشک به دنبال احیای فوتبال نوشهر می باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صبح دیروز بود که پیامی مبنی بر حضور بهمن فروتن سرمربی کارکشته و کاربلد شموشک کبیر در نوشهر دریافت کردیم خبری که در ابتدا زیاد جدی گرفته نشد اما پس از بررسی های دقیق متوجه شدیم در بین همراهان بهمن فروتن مدیری حضور دارد که سالها در چند تیم لیگ برتری مدیر بوده و این موضوع شکمان را به یقین تبدیل کرد که شاید خبری خوش در راه فوتبال نوشهر باشد.

بهمن فروتن به همراه هیات همراهش و دو تن از خبرنگاران نامی منطقه به دیدار شهردار نوشهر رفته و جلسه ای ۳ ساعته برگزار کرده است و سپس به استادیوم ورزشی شهدای نوشهر رفته و ساعاتی را در آنجا گذرانده و با رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر نیز دیدار داشته است.

احتمالا شهرداری نوشهر در فکر احیای فوتبال نوشهر افتاده و به سراغ بهمن فروتن رفته تا از تجربیاتش استفاده کند.
بهمن فروتن سالها در آلمان مربیگری کرده ، مدرس دوره های مربیگری در آلمان بوده و افرادی چون یورگن کلوب سرمربی لیورپول شاگردش بوده اند ، نوشهری ها خاطرات خوبی از وی دارند و به واسطه رابطه بسیار خوبش با خانواده درویش امیدوارند.

امیدوارند بتواند در کالبد فوتبال مرده نوشهر بدمد و تیمی از نوشهر را به لیگ برتر برساند. بهمن فروتن چنین وعده ای نیز به شهردار نوشهر داده که اگر شرایط محیا شود قطعا نوشهر پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و میتوان با جوانان این شهر به لیگ برتر رسید.

نویسنده : اسماعیل بابایی دوست